A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2015/3/11-2015/4/11: ARKOO + MACOOA + JVC (expo)

Martxoaren 11tik apirilaren 11ra bitartean, ARKOO arkitektura eta kooperaziorako ikasle-elkarteak antolatutako erakusketa bat egongo da ikusgai Arkitektura Eskolaren sarreran eta lehen solairuan (paraninfo-sarreraren alboan).

Hiru kontu izango dira ikusgai erakusketan:

• ARKOO elkartearen aurkezpena
  • MACOOA proiektuaren aurkezpena
  • JVC/EGL bekarekin lotutako argazkien erakusketa (India, Haiti eta Mozanbikeko esperientziak)

—————————————————-

Entre el 11 de marzo y el 11 de abril, se podrá ver una exposición en la entrada y en la primera planta (junto a la entrada del paraninfo) de la Escuela de Arquitectura, organizada por la asociación de arquitectura y cooperación de estudiantes ARKOO.

En la exposición se podrán  ver tres temas:

• Una presentación de la asociación ARKOO
  • Una presentación del proyecto MACOOA
  • Una exposición fotográfica relacionada con la beca JVC/EGL (experiencias en India, Haití y Mozambique)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu