A sample text widget

2015/3/25 (udaberriark): Hegazkin-lehiaketa / Concurso de aviones (FABRICA-T)

Datorren martxoaren 25ean, asteazkena, udaberriARK arkitektura-egunaren egitarauaren barnean, eta Arkitektura Eskolako FABRICA-T ikasle-elkarteak antolatuta, hegazkin-lehiaketa bat garatuko da. Parte hartzen duten ikasleek hegazkin-diseinu bat egingo dute, eta, ondoren, laser-makinan inprimatuko.

Lekua eta ordutegia: hegazkinen diseinua ikasleen gelan egingo da, 10:00etatik aurrera. 12:00-13:00 bitartean, diseinuak inprimatuko dira, prozesuaren nondik norakoak azalduz. Eta 13:00etan hegazkinak hegan egiten jarriko dira eta hoberena sarituko.

————————————————-

El próximo 25 de marzo, miércoles, y dentro del programa del día de la arquitectura primaverARQ, la asociación estudiantil de la ETSA FABRICA-T organizará un concurso de aviones. Los alumnos que participen diseñarán un avión y posteriormente lo imprimirán en la máquina láser.

Lugar y horario: el diseño de los aviones se desarrollará en el aula de los alumnos, desde las 10:00. Entre las 12:00 y las 13:00 se imprimirán, explicándose el proceso de impresión. Y a las 13:00 se lanzarán al vuelo los aviones, premiándose el mejor.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu