A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2015/12/14: Abadías + Luengas (11:30; Gradu Aretoa)

Datorren astelehenean, abenduak 14, Carlos Abadías Banzo (ISUURU arquitectos) eta Daniel Luengas Carreño (UPV/EHU) arkitektoek hitzaldi bat eskainiko dute Arkitektura Eskolako Gradu Aretoan (2. solairuan), goizeko 11:30ean.

Hitzaldiaren izenburua: “Badaiako Santa Katalinako antzinako komentu-etxe gotortuaren hondakinak”.

Antolatzaileak: Ondarea, Birgaitzea eta Zaintza aipameneko irakasleak.  Arkitekturaren Oinarrietako gradua (AGET, UPV/EHU).

—————————————

El próximo lunes, 14 de diciembre, los arquitectos Carlos Abadías Banzo (ISUURU arquitectos) y Daniel Luengas Carreño (UPV/EHU) ofrecerán una conferencia, a las 11:30 de la mañana, en la Sala de grado (2º piso) de la Escuela de Arquitectura.

Título de la conferencia: “Ruinas de la antigua casa fuerte-convento de Santa Catalina de Badaya”.

Organizan: Profesores de la Mención de Patrimonio, Rehabilitación y Conservación. Grado de Fundamentos de Arquitectura (ETSA, UPV/EHU).

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu