A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2018/01/31: EDORTA LARIZGOITIA

Hurrengo asteazkenean, urtarrilak 31n, Edorta Larizgoitia izango dugu Eskolan. Ordu kulturalean hitzaldi bat emango du, 13.00etan. Bazkalostean, 15.30ak eta 17.30ak artean Masterrean parte hartuko du. Bi ekintzak T04-5 lantegian izango dira.
Edorta Larizgoitia (Bilbo, 1987) UPV/EHUko Arkitektura Goi Eskola Teknikoan arkitekto bilakatu zen. Lisboan Aires Mateus & Associados eta Bilboko Viar estudioetan lan egin du.
Gaur egun Londresen  6a architects-en lan egiten du. Han Orozco Gardeneko disenuan, Gabriel Orozco artistarekin, eta JW Andersonek komisariatutako Disobedient Bodies erakusketan ere parte hartu du.
———————–
El próximo miércoles, 31 de enero, tendremos en la Escuela a Edorta Larizgoitia. En la hora cultural de la Escuela dará una conferencia, será a la 13.00h. Después de comer, entre las 15.30h y las 17.30h participará en el Master. Las dos actividades tendrán lugar en el taller T04-5.
Edorta Larizgoitia (Bilbao, 1987) arquitecto por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de la UPV/EHU. Ha colaborado con los estudios Aires Mateus & Associados en Lisboa y Viar Estudio en Bilbao.
Actualmente trabaja para 6a architects en Londres, donde ha participado en diseño del Orozco Garden, junto al artista Gabriel Orozco, y en la exposición Disobedient Bodies, comisariada por JW Anderson.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu