A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

2019/10/2-25 ASF ERAKUSKETA

Urriak 2 eta 25 bitartean ASF (Arquitectura Sin Fronteras) antolatutako erakusketa Eskolako sarreran izango dugu. Erakusketak ARQUITECTURA CONSCIENTE izenburua du.

Urriak 2-an, goizeko 11.45ak eta 14.00ak bitartean erakusketaren inaugurazioa izango dugu. Inaugurazioa 1.3 gelan izando da: hizlari gonbidatu batzuk eta lunch txiki bat egongo dira. Hau izango da programa:

• 11.45tan erakusketa edukiaren aurkezpena Eskolako sarreran.
  • 12.00tan solasaldia, 1.3 gelan
  • 12.30-14.00, 1.3 gelan hurrengo hitzaldiak:
    • Ezekiel Collantes eta Ibone Arreche. “Proyecto urbano estratégico en el barrio de La Balanza, Lima”
    • Jose Javier Esparza eta Rubén Santos. ASF Navarra. “Experiencia de ASF Navarra en Ghana y Honduras y en desarrollo local”.
    • Lara Medín. ASF Galicia. “La lucha por el derecho al hábitat de las comunidades campesinas en Guatemala”.

Eskolako ekintza kultural hau Mugak Biurtekoren II. edizio baitan sartua dago.

Entre el 2 y el 25 de octubre  tendremos en la Escuela una exposición organizado por ASF (Arquitectura Sin Fronteras). La exposición se titulará ARQUITECTURA CONSCIENTE.

El 2 de octubre entre las 11.45h y las 14.00h inauguraremos la exposición. La inauguración será en el aula 1.3: habrá algunos conferenciantes invitados y un pequeño lunch. Este será el programa:

• 11.45h Presentación de la Escuela en el hall de la Escuela.
  • 12.00tan lunch en el aula 1.3
  • 12.30-14.00 en el aula 1.3 las siguientes conferencias :
    • Ezekiel Collantes y Ibone Arreche. “Proyecto urbano estratégico en el barrio de La Balanza, Lima”
    • Jose Javier Esparza y Rubén Santos. ASF Navarra. “Experiencia de ASF Navarra en Ghana y Honduras y en desarrollo local”.

Este acto cultural de la Escuela queda incluido en la II Bienal Mugak.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu