Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

El proximo viernes 10 de Mayo se abre el puente de Deusto

Datorren ostiralean , Maitzak 10 Deustuko zubia ireki egiten da.
El proximo viernes 10 de Mayo se abre el puente de Deusto

Por razones ajenas a nuestra voluntad se suspende la intervención de de dj Yuju en las habitaciones de la base del puente. Se mantiene la intervención de Antonio Barea en la caseta donde se aloja la maquinaria.
Os esperamos este viernes 10 de mayo a las 19.00

Ostiral honetan, 19.00etan, Deustuko zubiko etxolan Antonio Barearen esku-hartzea zabaltzen da . Osterantzean, dj Yujuren parte-hartzea atzeratu egiten da.

EHUko Arte Ederretako Fakultateko 23 ikasle eta ikertzaile, 7 esku-hartze artistiko egingo dituzte Deustuko zubia altxatzeko makinak dauden etxolan eta 16 Deustuko zubiaren oinarrian kokatutako geletan.

23 alumnos/as e investigadores/as vinculados a la facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU presentan 7 intervenciones artísticas en la caseta donde se aloja la maquinaria de elevación del puente de Deusto en Bilbao y 16 intervenciones en las habitaciones situadas en la base del puente.

Proiektua, Juan Pablo Orduñez Mawatres-ek zuzentzen du eta Arantza Lauzirika koordinatzailea da. EHUko Bizkaiko Campuseko Errektoregordetzaren , Kontestua.org ikerketa-proiektuaren eta Bilboko Udalaren parte-hartzearekin egiten da.

El proyecto lo dirige y comisaria Juan Pablo Orduñez MawatreS y lo coordina Arantza Lauzirika. Se realiza con la colaboración del Vicerrectorado de Campus de Bizkaia de la UPV-EHU, el proyecto de investigación Kontestua.org y  el Ayuntamiento de Bilbao .

Zubia altxatzeko makinak dauden etxolan egindako esku-hartze bakoitzak hiru aste iraungo du eta oinarrian kokatutako geletan egindako aldi baterako aurkezpenak, erakusketak, proiektuak edo jarduerak egun bat iraungo du.

Aurreko edizioko esku-hartzeak hemen ikus daitezke:
Anteriores ediciones disponibles aquí:

artepuentededeusto.blogspot.com.es

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu