Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Bi beka Renon, Nevadan (EB), bi arte-egonaldi egiteko

AZALPENA

EPEA : Irailaren 22ra arte! Plazo: Hasta 22 de septiembre

Renon, Nevada (EB), egonaldia burutzeko bi beka deialdira, 2013-14 ikasturtean UPV-EHUko Arte Ederretako Masterretan matrikulatuta egon diren ikasleak ere aurkeztu ahal dira.

ACLARACIÓN

El alumnado matriculado en los máster de la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU durante el curso académico 2013-14, también se puede presentar a la convocatoria de dos becas de residencia en Reno, Nevada (EEUU)

Renon, Nevada (EB), egonaldia burutzeko bi beka.
UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatearen graduko eta masterreko ikasleentzako deialdia.
Epea: Irailaren 22ra arte.

Egonaldiaren iraupena:

• Bi hilabetetako egonaldia Center for Basque Studiesen, University of Nevada, Reno.

• 2014 urriaren 15tetik abenduaren 15era.

Bekek barne sartzen dute:

• Bidaia joan-etorria

• Aseguru medikoa

• 1600€tako diru-laguntza egonaldiaren, alojamenduaren eta abarren gastuentzat

• Antolakuntza-taldeak lagunduko du alojamenduaren kudeaketarekin baina gastuak (alokairua eta abar) diru-laguntzaz asetuko dira.

Oinarri osoak – Bases completas

[es]

Dos ayudas para estancia en Reno, Nevada (EEUU)
Para alumnado de grado y máster de la
Facultad de Bellas Artes
Plazo: Hasta 22 de septiembre.

Duración de la estancia

• Dos meses de estancia en el Centro de Estudios Vascos (CBS) de la Universidad de Nevada en Reno, con la colaboración del College of Liberal Arts de la Universidad de Nevada.

• Las estancias se desarrollarán del 15 de octubre al 15 de diciembre de 2014

Dotación de las ayudas

• Viaje ida y vuelta

• Seguro médico

• Bolsa de ayuda de 1.600€ para gastos de estancia, alojamiento, etc.

• Está previsto que la organización facilite la gestión del alojamiento pero los gastos generados (alquiler, etc.) deberán ser sufragados con el dinero de la beca.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu