Artxiboak

A sample text widget

Resolución estancia en Reno 2017

El comité de selección de proyectos de la convocatoria de ayudas para estancia en Reno 2017, después de valorar las propuestas recibidas ha resuelto conceder las ayudas a:

María Muriedas Díez, alumna de postgrado.
Gemma Martín Valdanzo, alumna de postgrado.

Así mismo, se ha resuelto designar como 1ª y 2ª suplentes a:

Beatriz Perales Fernández de Gamboa, alumna de postgrado.
Rakel Gómez Vázquez, alumna de postgrado.

El jurado ha valorado el interés de las propuestas a realizar durante la estancia en el Center for Basque Studies de Reno, teniendo en cuenta la vinculación con el contexto donde van a ser desarrollados.

Reno 2017 egonaldi beken deialdiko proiektuak aukeratzeko batzordeak, jasotako proposamenak aztertu ondoren, bekak hurrengo ikasleei ematea erabaki du:

María Muriedas Díez, graduondoko ikaslea.
Gemma Martín Valdanzo, graduondoko ikaslea.

Halaber, 1. eta 2. ordezkoak hurrengo ikasleak izatea erabaki du:

Beatriz Perales Fernández de Gamboa, graduondoko ikaslea.
Rakel Gómez Vázquez, graduondoko ikaslea.

Epaimahaiak Renoko Center for Basque Studies zentroan egingo den egonaldiaren bitartean gauzatutako proposamenen interesa baloratu du, garatuak izango diren lekuaren testuinguruarekin duten lotura kontuan hartuz.

(Img: Kend Lund. Flickr. CC BY-SA)

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu