Artxiboak

RESOLUCIÓN / MH+AE 2019 / EBAZPENA

M A

👉RESOLUCIÓN
MH+UPV/EHU. Programa para la difusión de proyectos artísticos.

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU han seleccionado cuatro proyectos en la séptima edición de la convocatoria para el alumnado de la misma. La comisaria de esta edición es la vitoriana Cristina Arrázola-Oñate.

Al integrar los trabajos dentro del programa expositivo, Montehermoso apoya la visibilización de los creadores y las creadoras en fase de profesionalización, ofreciéndoles una plataforma de trabajo que les acerca al mundo profesional, al tiempo que establecen un vínculo directo con la sociedad.

👉EBAZPENA
MH+UPV/EHU. Arte proiektuak ezagurazteko programa

Montehermoso kulturuneak eta EHUren Arte Ederren Fakultateak lau proiektu aukeratu dituzte ikasleentzako deialdiaren zazpigarren edizioan. Gasteizko Udalak eta Arte Ederren Fakultateak sorkuntzaren alorreko azken joerei zabalkundea emateko sinatu zuten hitzarmenaren barruan kokatzen da deialdia. Aurtengo edizioko komisarioa Cristina Arrázola-Oñate gasteiztarra da.

Hautatutako proiektuak erakusketa-programan txertatuz, Montehermoso kulturuneak profesionalizatzeko bidean dauden sortzaileen lanak ikustarazten laguntzen du, eta lanerako plataforma eskaintzen die haiei mundu profesionalera hurbiltzeko, eta bide batez sortzaileek eta gizarteak lotura zuzena egiten dute elkarren artean.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu