Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Tras una reunión presencial el pasado 12 de marzo en la Facultad de Bellas Artes del jurado compuesto por:

Teresa Merino. Licenciada en Bellas Artes y Educadora de Arte de Argia Fundazioa.

-Nieves Moro. Licenciada en Pedagogía y Educadora de Arte de Argia Fundazioa.

-Ramón Tejada. Licenciado en Psicología y Responsable de Comunicación y Sensibilización de Argia Fundazioa.

-Edurne González Ibáñez. Vicedecana de Extensión Universitaria la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU.

Se seleccionaron dos posibles propuestas ganadoras entre las que finalmente desde el equipo de Argia Fundazioa se ha optado por la que presentó Maite Leyún.

Gracias por vuestra participación e interés.

En Bizkaia, a 25 de marzo de 2020.

Martxoaren 12an epaimahaia, ondoren azaltzen diren pertsonak eratutakoa, Arte Ederren Fakultatean elkartu zen:

-Teresa Merino. Arte Ederretan Lizentziatua eta Argia Fundazioko Arte Hezitzailea.

-Nieves Moro. Pedagogian Lizentziatua eta Argia Fundazioko Arte Hezitzailea.

-Ramón Tejada. Psikologian Lizentziatua eta Argia Fundazioko Komunikazio eta Sentsibilizazio Arduraduna

-Edurne González Ibáñez. UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Unibertsitate Hedapenerako Dekanordea.

Bertan bi proposamen aukeratu zuten, ondoren Argia Fundazio taldekideek Maite Leyún-en lana aukeratu dute irabazle.

Eskerrik asko zuen interesa eta parte hartzeagatik.

Bizkaian, 2020ko martxoak 25.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu