Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

AEko KURTSO HASIERA / COMIENZO DE CURSO BBAA 2020-2021

Azken orduko moldaketa batzuk direla eta irailak 14an, astelehena, eskolak ON LINE hasiko ditugu. Irakasgai bakoitzaren aurkezpenarekin, gai-zerrendarekin, ebaluazio-sistemarekin, irakasgaiaren antolaketarekin (presentziala, ispiluan, duala),  eta abarren berri izango duzue.

Irakasle bakoitzak eskola hasi aurretik Blackboard Collaborateko esteka bidaliko dizuete konektatzeko.

Irailaren 21eko asteaneskolak aurrez ezarritako formatuetan hasiko ditugu.

Irailaren 21an zentrora nola sartu jakiteko informazio gehiago jasoko duzue.

Posta ofizialari adi egon !

Barkatu eragozpenak eta eskerrik asko guztioi!

Por unos ajustes de última hora,  comenzaremos las clases ON LINE este lunes 14 de septiembre con la presentación de cada asignatura, temario, sistema de evaluación , organización de la asignatura  (presencial, en espejo, dual,…), etc.

El profesorado os enviará un link de Blackboard Collaborate para conectaros antes de comenzar cada clase.

La semana del 21 de septiembre seguiremos con las clases en los formatos estipulados previamente

Recibiréis más información de cómo acceder al centro el 21 de septiembre.

Estad atentas al correo oficial.

Disculpad las molestias y muchas gracias!

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu