Charla/Mintzaldia: Sistemas cíclicos en cerámica. JULEN USSÍA.

Julen Ussía es un joven escultor y diseñador alavés, afincado en Barcelona. Su práctica artística  propone una reflexión acerca de la velocidad y ritmos actuales que provocan la pérdida de las tradiciones y cultura locales; aprovecha los procesos productivos artesanos tradicionales para generar nuevos lenguajes contemporáneos. Graduado en  Artes y Diseño en Escola Massana (Barcelona), estudió el  Máster en Cerámica: Arte y función, en la UPV/EHU.

Julen Ussía eskultore eta diseinatzaile arabar gaztea da, Bartzelonan bizi dena. Aintzinako ohiturak eta kultura galtzea eragiten duten egungo abiadurari eta erritmoei buruzko hausnarketa proposatzen du bere praktika artistikoak; artisau-prozesu produktibo tradizionalak baliatzen ditu lengoaia garaikide berriak sortzeko. Artea eta Diseinuan graduatua Escola Massanan (Bartzelona), Zeramika: Artea eta funtzioa Masterra ikasi zuen UPV/EHUn.

Emisión online emisioa  https://eu.bbcollab.com/guest/07b77676b76a46b480c92b475c1c8f01