Artxiboak

A sample text widget

Rocío Agudoren erakusketa STAY FOCUSED exposición de Rocío Agudo. MH+AE 2021

Del 23 de abril al 23 de mayo de 2021. Sala Jovellanos

23 de abril a las 19:00 horas, apertura de la exposición con performance a cargo de la artista

Comisariado: Cristina Arrázola-Oñate

A partir de la acción, un ensayo: grabar para pensar. Trabajo sobre el vídeo y con el vídeo.Grabarme, grabar a otres, ser grabada.Trato de deshacer la oposición entre sujeto y cámara. Me replanteo el lenguaje audiovisual hegemónico.Busco un movimiento, una fragmentación del cuerpo, un acercamiento a la piel de la otra.Filmar es tocar.Una serie de gestos: el proyector frente a la cámara,un deseo del cuerpo, un viraje del automatismo al afecto.

Rocío Agudo

Biografía
Rocío Agudo (Zaragoza, 1996) es graduada en Bellas Artes y máster en Arte Contemporáneo Tecnológico y Performativo por la Universidad del País Vasco. Se ha formado también en JAI, Instituto de Actividades Artísticas (Tabakalera, Donostia), programa facilitado por Itziar Okariz, Asier Mendizabal e Ibon Aranberri.
Ha realizado residencias en la fundación BilbaoArte fundazioa (en curso), en el Center for Basque Studies (EEUU, 2019), en Etopía (Zaragoza, 2019) y en CentroCentro (Madrid, 2020).
Ha participado en exposiciones en Artium (Gasteiz) y en el IAACC Pablo Serrano (Zaragoza), entre otras.

2021eko apirilaren 23tik maiatzaren 23ra arte. Jovellanos aretoan

Apirilaren 23an, 19:00etan, erakusketaren irekiera. Performance artistaren eskutik

Komisaritza: Cristina Arrázola-Oñate

Ekintzatik abiatuta,saiakuntza bat: grabatu, pentsatzeko. Bideoari buruz eta bideoarekin eginiko lana. Neure burua grabatzea, beste batzuk grabatzea, beste batzuek ni grabatzea.Subjektuaren eta kameraren arteko aurkakotasuna desegiten saiatzen naiz. Birplanteatu egiten dut ikus-entzunezkoen lengoaia hegemonikoa.Mugimendua bilatzen dut,gorputza zatitzea, bestearen larruazalera gerturatzea. Filmatzea ukitzea da.Zenbait keinu: proiektorea kameraren aurrean,gorputzaren desira bat, biratze bat automatismotik afektura.

Rocío Agudo

Biografia

Rocío Agudo (Zaragoza, 1996) Arte Ederretan graduatua da, eta Arte Garaikide Teknologiko eta Performatikoa masterra ere egina du, Euskal Herriko Unibertsitatearen eskutik. Jarduera Artistikoen JAI Institutuan (Tabakalera, Donostia) ere jaso du prestakuntza Itziar Okariz, Asier Mendizabal eta Ibon Aranberriren eskutik.
Egonaldiak egin ditu BilbaoArte fundazioan (abian), Center for Basque Studies zentroan (AEB, 2019), Etopía zentroan (Zaragoza, 2019) eta CentroCentro (Madril, 2020) espazioan.
Besteak beste, Gasteizko Artiumeko eta Zaragozako IAACC Pablo Serrano institutuko erakusketetan parte hartu du.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu