Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Exposición “UNION” Erakusketa. Laura MM. (MH+AE 2023)

Otsailaren 3an, 19:00etan, erakusketaren irekiera

Montehermoso kulturuneak eta EHUren Arte Ederren Fakultateak lau proiektu aukeratu dituzte ikasleentzako deialdiaren azken edizioan. Gasteizko Udalak eta Arte Ederren Fakultateak sorkuntzaren alorreko azken joerei zabalkundea emateko sinatu zuten hitzarmenaren barruan kokatzen da deialdia.
Hautatutako proiektuak erakusketa programan txertatuz, Montehermoso kulturuneak profesionalizatzeko bidean dauden sortzaileen lanak ikustarazten laguntzen du, eta lanerako plataforma eskaintzen die haiei mundu profesionalera hurbiltzeko, eta bide batez sortzaileek eta gizarteak lotura zuzena egiten dute elkarren artean.
2023ko otsailaren 3tik martxoaren 5era. Jovellanos aretoan

Asteartetik larunbatera: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Igande eta jaiegunetan: 11:00 – 14:00

Statement
UNION arte-lanak sortzeko proiektu bat da, non, eta distopia nagusitu den orainaldi baten testu inguruan. Espekulaziozko eta fikziozko diseinuak uztartzen dira proiektuan, balizko orainaldi batean oinarrituta, zeinean gizartea aurrez aurreko bi bandotan banatu baita: bando anti-teknologia, batetik, eta bando pro-teknologikoa, bestetik. Zibilizazioak aurrera egin ahal dezan, bi bandoek gutxieneko batzuk adostu dituzte. Erakusketa haukontsentsu horren emaitza da, alde bateko zein besteko ideiak batzen dituzten piezak biltzen baititu. Hainbat gai sozial jorratzen ditu erakusketak, hala nola identitatea, erlijioa, obsoleszentzia, etxebizitza eta haurtzaroa, zenbait teknika artistikoren bidez: instalazioa, eskultura, ikus-entzunezkoak, adimen artifiziala, webguneak eta arte soinuduna.
Laura MMren biografia (Bilbo, 1985)

Laura MM Informatikako ingeniari teknikoa (EHU, 2008) eta Artean graduatua(EHU, 2020) da. Gerora Diseinuko masterra (Bartzelona, 2012) eta Arte Garaikide Teknologiko eta Performatiboko masterra(EHU, 2022) egin ditu. Teknologiaren azterketa hartzen du lanaren ardatz, ez bakarrik ekoizpen-baliabide gisa, baita gai nagusi gisa ere. Hainbat erakusketa kolektibo eta indibidualetan hartui zan du parte; tartean, Bilboko Itsas Museoko ekoizpen-beka irabazi du 2019 eta 2021ean, bai eta 2019ko Arteshop saria ere, garun-uhinenirakurketaren bidez marrazteko aukera eskaintzen zuen obra batekin. Gaur egun doktore gaia da Arte Garaikideko Ikerketa Teknologikoaren alorrean, eta Adimen Artifizialaren (AA) azterketan zentratzen da.

3 de febrero a las 19:00 horas, apertura de la exposición

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU han seleccionado cuatro proyectos en la última edición de la convocatoria para el alumnado de la misma.
Al integrar los trabajos dentro del programa expositivo, Montehermoso apoya la visibilización de los creadores y las creadoras en fase de profesionalización, ofreciéndoles una plataforma de trabajo que les acerca al mundo profesional, al tiempo que establecen un vínculo directo con la sociedad.

Del 3 de febrero al 5 de marzo de 2023. Sala Jovellanos
Martes a sábado: 11:00 -14:00 / 17:00 – 20:00
Domingos y festivos: 11:00 – 14:00

Statement
UNION es un proyecto de creación de obras artísticas en el contexto de un presente distópico dominante. Se trata de un proyecto que mezcla el diseño especulativo y de ficción a partir de un presente ficticio donde la sociedad se ha divido en dos bandos: el bando anti-tecnológico vs pro-tecnológico. Para que la civilización siga adelante, ambos bandos llegan a un consenso y como resultado surge esta exposición con las piezas que aúnan ambas ideas. Aspectos sociales tales como identidad, religión, obsolescencia, vivienda o infancia se materializan en diferentes técnicas artísticas: instalación, escultura, audiovisual, inteligencia-artificial, web y arte-sonoro.

Biografía de Laura MM (Bilbo, 1985)

Es Ingeniera Técnica Informática (UPVEH, 2008) y graduada en Arte(UPVEH, 2020). Realiza máster en Diseño (Barcelona, 2012) y máster ACTP (UPVEHU, 2022). Su obra se enfoca en el estudio de la tecnología, no solo como medio de producción sino como temática principal. Ha formado parte de varias exposiciones colectivas e individuales a destacar: beca de producción en el Museo Marítimo de Bilbao (2019 y 2021), premio Arte shop 2019 con una obra que permitía dibujar a través de la lectura de ondas cerebrales. Actualmente es doctoranda en Investigación Tecnológica en Arte Contemporáneo ,centrada en el estudio de las IAs.

CATÁLOGO / KATALOGOA. pdf

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu