Artxiboak

A sample text widget

convocatoria AE+MONTEHERMOSO deialdia, 2023

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU realizan esta convocatoria cuyo objetivo es la selección de cuatro proyectos de creación artística, que estén en una fase avanzada de la producción, para su presentación de forma individual durante un mes en la sala Jovellanos del Centro Cultural Montehermoso durante el año 2023-2024.

Es imprescindible ser alumno/a de la Facultad de Bellas Artes de la UPV.

El Centro Cultural Montehermoso destina un total de 4.000 euros que se distribuirá entre los/as artistas cuyo proyecto sea seleccionado. La cuantía abonada incluirá los conceptos de:

• Gastos derivados de la producción y el transporte de la obra
  • Gastos de viajes y estancias del autor/a del proyecto si se requiriese
  • Honorarios de producción de obra y derechos de autor
  • Textos curatoriales, colaboraciones, etc

Además de esta dotación económica el Centro Cultural Montehermoso aportará su infraestructura, asesoramiento y recursos técnicos y humanos disponibles.

El plazo de presentación de solicitudes finaliza el 10 de junio de 2023, incluido.

Más información: administracion@montehermoso.net

BASES COMPLETAS

Impreso de solicitud

Tramitar en la sede electrónica

Montehermoso Kulturuneak eta EHUko Arte Ederren Fakultateak egiten dute deialdi hau. Deialdi honen xedea da sorkuntza artistikoko lau proiektu hautatzea da ekoizpen-fase aurreratuan daudenak, 2023-2024an zehar Montehermoso Kulturuneko Jovellanos aretoan bakarkako erakusketetan aurkeztu ahal izateko.

EHUko Arte Ederren Fakultatearen ikaslea izatea ezinbestekoa da.

Montehermoso Kulturuneak 4000 euroz hornituko du deialdia hautatzen diren proiektuen egileen artean banatzeko. Ematen den zenbatekoaren barruan honako kontzeptuak sartuko dira:

• Obraren ekoizpenak eta garraioak eragindako gastuak.
  • Proiektuaren egilearen bidaiek zein egonaldiek eragindako gastuak, halakorik badago.
  • Obra ekoiztearen ondoriozko ordainsariak eta egile eskubideei dagozkienak.
  • Testu kuratorialak, kolaborazioak etab.

Diru-hornidura horretaz gain, Montehermoso kulturuneak bertako azpiegitura, aholkularitza, baliabide teknikoak eta giza baliabideak jarriko ditu.

Eskaerak aurkezteko epea 2023ko ekainaren 10an (barne) amaituko da.

Informazio gehiago: administracion@montehermoso.net

OINARRIAK

Eskabide-orria

Egoitza elektronikoan izapidetzea