Artxiboak

A sample text widget

Exposición Itsas BiodibertsitaARTEAn Erakusketa

Itsas BiodibertsitARTEAn erakusketan, Bilboko Itsasmuseumeko Carol Iglesias aretoan maiatzaren 22tik ekainaren 18ra, UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Arte Graduko eta Sorkuntza eta Diseinuko Graduko hirugarren mailako ikasleek proiektu gisa bigarren lauhilekoko hainbat irakasgaitan landu dituzten proposamen artistikoak aurkezten dituzte. Artelanak sortzerakoan, gauzatzean eta erakustean koherentziaz lan egiteko konpromisoarekin, piezek bizi-inguruneen degradazioarekiko kezka erakusten dute, planetako biodibertsitatea zaintzeko beharra azpimarratuz.

Arteak eta sorkuntza garaikideak egungo problematikak hainbat jarrera etiko eta politikotatik jakinarazi eta ikusarazten ditu. Hizkuntza plastikoen eta ikus-entzunezkoen bidez, diziplina zientifikoak eta humanistikoak bateratu daitezke, eta gai garrantzitsuei heldu, hala nola CO2 emisioei, klima-krisiari edo baliabide naturalen gehiegizko ustiapenari, bai eta horiek giza gizarteetan dituzten ondorioei ere.

Erakusketa ARTEKOM (Artea eta komunikazioa trantsizio ekologikorako) taldeak koordinatu eta antolatu du, UPV/EHUren Campus Bizia Lab programaren baitan. Programa hau irakasleek, ikasleek eta administrazio eta zerbitzuetako langileek osatzen dute.

Erakusketa hau ekainaren 8-9an Itsamuseumen Nakusarbek antolatutako Basque Ocean Week-en antolatutako ekintzen barruan dago.

En la exposición Itsas BiodibertsitARTEAn, alumnado de tercer curso de los Grados de Arte y de Creación y Diseño de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU presenta en la sala Carol Iglesias del Itsasmuseum de Bilbao del 22 de mayo al 18 de junio, una serie de propuestas artísticas que, a modo de proyecto, han ido trabajando en varias asignaturas del segundo cuatrimestre. Con el compromiso de trabajar sobre la problemática ecológica con coherencia en la concepción, materialización y exposición de obras, las piezas muestran la preocupación por la degradación de los entornos vitales, haciendo hincapié en la necesidad de preservar la biodiversidad en el planeta.

El arte y la creación contemporánea no solamente ilustra o representa, sino que comunica y visibiliza problemáticas actuales desde diferentes posturas éticas y políticas. Mediante los diferentes lenguajes plásticos y audiovisuales es posible aunar disciplinas científicas y humanísticas, y abordar asuntos tan relevantes como las emisiones de CO2, la consiguiente crisis climática o la sobreexplotación de los recursos naturales, así como sus efectos en las sociedades humanas.

La exposición ha sido coordinada y organizada por el grupo ARTEKOM. Arte y comunicación para la transición energética, dentro del programa Campus Bizia Lab de la UPV/EHU, formado por profesorado, alumnado y personal de administración y servicios.

Esta exposición se engloba dentro de las actividades programadas en el Basque Ocean Week organizado por Nakusarbe del 8-9 de junio en el Itsamuseum.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu