Artxiboak

A sample text widget

HEDATZEN / Prestakuntza saioak · Sesiones de formación (Agiri Kulturala)

En este primer taller online sobre creación de personajes en entornos digitales 2D y 3D, vamos a hacer sesiones de dos horas de formación online, con un link en el que entraréis en la sesión y veréis al docente en directo, compartiendo su pantalla de ordenador y enseñando la práctica de los programas y sistemas de trabajo. Ahí se explicará la teoría, y podréis también consultar dudas, e incluso solicitar correcciones de vuestros trabajos en directo.

Además, el contenido quedará grabado, y os daremos links para que podáis acceder y verlo en diferido si no habéis podido asistir, para que podáis consultarlos durante vuestra estancia en la facultad.

El inicio del mismo será miércoles 4 de octubre, y la hora de clases será finalmente de 16:00 a 18:00.

Para inscribiros escribe a alfonso.berroya@ehu.eus

2D eta 3D ingurune digitaletan pertsonaiak sortzeari buruzko lehen online tailer honetan, bi orduko online prestakuntza-saioak egingo ditugu, saioan sartu eta irakaslea zuzenean ikusteko linka batekin, bere ordenagailuko pantaila partekatuz eta lan-programen eta -sistemen praktika irakatsiz. Hor teoria azalduko da, eta zalantzak ere kontsultatu ahal izango dituzue, baita zuen lanen zuzenketak zuzenean eskatu ere.

Gainera, edukia grabatuta geratuko da, eta linkak emango dizkizuegu, bertaratzerik izan ez baduzue geroratuta ikusteko, fakultatean zaudeten bitartean kontsulta ditzazuen.

Hasiera urriaren 4an izango da, asteazkena, eta klaseak 16: 00etatik 18: 00etara izango dira.

Izena emateko idatzi alfonso.berroya@ehu.eus helbidera.

ACTIVIDAD VÁLIDA PARA AGIRI KULTURALA, 20 horas teórico-prácticas
AGIRI KULTURALERAKO BALIODUN JARDUERA, 20 ordu teoriko-praktikak

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu