Erasmus+ Profesionalentzako Incoming Mugikortasuna (IRI)

Erasmus+ Profesionalentzako Mugikortasuna Goi-Mailako Hezkuntzaren Europako Esparruko beste herrialdeetako profesionalak gurera etortzeko da.

Helburu hauek dauzka:

• Beste herrialde batzuetako profesionalek beren jakintza arloko eskolak ematea UPV/EHUko ikasleei.
  • IRIek eta ikasleek beren hizkuntza trebetasunak hobetzea.
  • Mugikortasun programetan parte hartzerik ez duten ikasleei aukera ematea beste herrialde batzuetako irakasleen jakintzaz aberasteko.
  • UPV/EHUko irakasleen eta nazioarteko profesionalen arteko harremanak sustatzea.
  • Oinarriak jartzea ikasleek eta graduatu berriek atzerriko enpresetan praktikak egin ditzaten.
  • Harremanetan egotea atzerrian lan egiten duten UPV/EHUko Alumniekin.

Deialdi honen helburua da UPV/EHUn irakaskuntza-egonaldiak egiteko Erasmus+ programan ezarritako dirulaguntzak profesionalei ematea.

Informazio gehiago nahi izanez gero, idatzi helbide honetara: nazioartekoak.staff@ehu.eus.