Concurso de Ideas para intervenir en el Bizkaia Aretoa

[CAST abajo]

Arte Ederren Fakultateak, UPV/ EHUren Bizkaiko Campuseko Errektoreordetzarekin, EHUKultuarekin eta Bilbao Ekintzarekin batera, honako deialdi hau egiten du:

Bizkaia Aretoan esku hartze artistikoak egiteko ideien lehiaketa (Abandoibarra etorbidea 3, 48009 Bilbo).

Esku hartzeak egiteko lekuak:

• Bizkaia Aretoko beheko solairuko beirateak.
  • Bigarren eta hirugarren pisuetako beirateak
  • Barruko Eskailerak
  • Eraikinaren barruan , beste espazio batzuen esku-hartze proposamenak aztertuko dira.
  • Esku hartzeak, ekintzak eta performanceak kalean, erainkinaren inguruetan

Arte Ederren Fakultateko graduko master eta doktoregoko  ikasleei zuzendua.

Eskukidura:

• 1.000 € proposamen bakoitzeko, ekoizpena eta ordainsaria barne.
  • Hiru proposamen aukeratuko dira.

Proiektuak Bilbon 2018ko maiatzaren 18tik 27ra egingo den Bilbao Art District ekimenaren barruan egongo dira.

Dokumentazioa aurkezteko epea: 2018ko maiatzaren 2ra arte, Arte Ederren Fakultateko Unibertsitate Hedakuntzako Dekanordetzan: ecultural.bellasartes@ehu.eus

La Facultad de Bellas Artes en colaboración con EHUKultura del Vicerrectorado del Campus de Bizkaia de la UPV/EHU y Bilbao Ekintza Convocan:

Concurso de Ideas para intervenciones artísticas  en el Bizkaia Aretoa. Avenida Abandoibarra, 3 48009 Bilbao

Lugares a intervenir:

• Cristaleras de la planta baja del Bizkaia Aretoa
  • Cristaleras del segundo y tercer piso
  • Escaleras interiores
  • Se estudiaran propuestas de intervención de otros espacios de tránsito o sin uso del edificio.
  • Intervenciones, acciones, performances en la calle, en los alrededores del edificio.

Dirigido a alumnado de grado, master y doctorado de la Facultad de Bellas Artes.

Dotación:

• 1000€ por propuesta , en las que se incluyen producción y honorarios.
  • Se seleccionarán un total de tres propuestas.

Los proyectos formarán parte del programa de Bilbao Art District 2018, a celebrar del 18 al 27 de mayo de 2018 en Bilbao.

Entrega de documentación: Hasta el 2 de Mayo de 2017 en el Vicedecanato de Extensión Universitaria de la Facultad de BBAA: ecultural.bellasartes@ehu.eus

Oinarri osoak/Bases completas