Colaboración entre BEC & UPV/EHU-ren arteko lankidetza

Patxi Juaristi y Xabier Basañez. Argazkia/Fotografía: BEC

[CAST abajo]

Martxoaren 7an Xabier Basañez Bilbao Exhibition Centreren Zuzendari Nagusiak eta Patxi Juaristi Larrinaga Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Bizkaiko Campuseko Errektoreordeak lankidetza-hitzarmena sinatu zuten Arte Ederren Fakultateak eskainitako ikasketen alorrekin erlazionantutako jarduera ezberdinak egiteko.

Informazio gehiago Campusan.

Xabier Basañez, director General de Bilbao Exhibition Centre (BEC) y Patxi Juaristi Larrinaga, vicerrector del Campus de Bizkaia de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU), firmaron el pasado 7 de marzo un convenio de colaboración para la realización de actividades relacionadas con los estudios de la Facultad de Bellas Artes.

Más información en Campusa.