Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

convocatoria AE+MONTEHERMOSO deialdia, 2021

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU realizan esta convocatoria cuyo objetivo es la selección de cuatro proyectos de creación artística, que estén en una fase avanzada de la producción, para su presentación de forma individual durante un mes en la sala Jovellanos del Centro Cultural Montehermoso durante el año 2021-2022.

Es imprescindible ser alumno/a de la Facultad de Bellas Artes de la UPV.

El Centro Cultural Montehermoso destina un total de 3.600 euros que se distribuirá entre los/as artistas cuyo proyecto sea seleccionado. La cuantía abonada incluirá los conceptos de:

• Gastos derivados de la producción y el transporte de la obra
  • Gastos de viajes y estancias del autor/a del proyecto si se requiriese
  • Honorarios de producción de obra y derechos de autor

A estas cuantías se sumarán las infraestructuras, equipos técnicos, asesoramiento y  recursos humanos del Centro Cultural Montehermoso necesarios para el montaje  y comunicación de la exposición.

El plazo de finalización de solicitudes finaliza el 11 de junio de 2021, incluido.

Sede electrónica:Trámite

Bases

Hoja de solicitud

Montehermoso Kulturuneak eta EHUko Arte Ederren Fakultateak egiten dute deialdi hau. Deialdi honen xedea da sorkuntza artistikoko lau proiektu hautatzea da ekoizpen-fase aurreratuan daudenak, 2021ean zehar Montehermoso Kulturuneko Jovellanos aretoan bakarkako erakusketetan aurkeztu ahal izateko.

EHUko Arte Ederren Fakultatearen ikaslea izatea ezinbestekoa da.

Montehermoso Kulturuneak 3.600 euroz hornituko du deialdia hautatzen diren proiektuen egileen artean banatzeko. Ematen den zenbatekoaren barruan honako kontzeptuak sartuko dira:

• Obraren ekoizpenak eta garraioak eragindako gastuak.
  • Proiektuaren egilearen bidaiek zein egonaldiek eragindako gastuak, halakorik badago.
  • Obra ekoiztearen ondoriozko ordainsariak eta egile eskubideei dagozkienak.

Montehermoso Kulturuneko azpiegiturak, tresneria teknikoa, aholkularitza eta giza baliabideak (nahitaezkoak erakusketa muntatu eta ezagutarazteko) gehituko zaizkio zenbateko horri.

Eskaerak emateko epea 2021eko ekainaren 11n (barne) amaituko da.

Egoitza elektronikoa:Tramitea

Oinarriak

Eskaera orria

Erantzuna idatzi