Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

Balenciaga Ezartzen: EHUren 2014 Irudi Saria / Premio Imagen UPV 2014

Amaia Casado eta Naiara Zuazua arkitekto eta Arkitektura Eskolako irakasleek gidatutako “Balenciaga Ezartzen” proiektuak UPV/EHUren irudia zabaltzen lagundu duten ikasleak saritzeko V. deialdian (2014) lehen saria irabazi du.

Datorren astelehenean izango da sarien banaketa, Bilboko Bizkaia Aretoan, 12:00etan.

Zorionak, Amaia eta Naiara! Eta zorionak “Balenciaga Ezartzen” proiektuan parte hartu duzuen ikasle guztioi!

———————————————————-

El proyecto “Balenciaga Ezartzen” dirigido por las arquitectas y profesoras de la Escuela de Arquitectura Amaia Casado y Naiara Zuazua ha ganado el primer premio en la V Edición (2014) de Premios al Alumnado que mejor ha difundido la imagen de la universidad.

La entrega del premio se efectuará el próximo lunes, en el Bizkaia Aretoa de Bilbao, a las 12:00.

¡Enhorabuena, Amaia y Naiara! ¡Y enhorabuena a todos los alumnos que habéis participado en el proyecto “Balenciaga Ezartzen“!