A sample text widget

2016/2/9: Thomas Bock (15:00; A2.1)

Bi astearte barru, otsailak 9, Thomas Bock irakasle katedradunak (TU München) hitzaldi bat emango du arratsaldeko 15:00etan, Arkitektura Eskolako A2.1 gelan.

Hitzaldian, Thomas Bockek haren esperientzia azalduko du errobotika eta eraikuntza uztartzeko saiakeraren alorrean.

Ingelesez izango da hitzaldia.

Antolatzaileak: Josemi Rico eraikuntza-irakaslea eta Kepa Iturralde ikerlari eta doktoregaia.

———————————-

Dentro de dos martes, el 9 de febrero, el profesor catedrático Thomas Bock (TU München) ofrecerá una conferencia, a las 15:00 de la tarde, en las sala A2.1 de la Escuela de Arquitectura.

En la conferencia, Thomas Bock detallará su experiencia en el intento de unir la robótica y la construcción.

La conferencia se impartirá en inglés.

Organizadores: el profesor de construcción Josemi Rico y el investigador y doctorando Kepa Iturralde.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu