Donostiako Arkitektura Goi Eskola Teknikoak (UPV/EHU) antolatzen eta babesten dituen kultura-jardueren berri ematen du blog honek.

Kontrakoa zehaztu ezean, jardueretarako sarrera librea eta doakoa da.

------------------------------

Este blog informa sobre las actividades culturales organizadas y asistidas por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de San Sebastián (UPV/EHU).

De no especificarse lo contrario, las actividades son de entrada libre y gratuita.

------------------------------

Facebook ofiziala

Facebook oficial

2017/11/9: ARKITEKTURA ETA ERBESTEA / ARQUITECTURA Y EXILIO

Azaroak 9, osteguna goizean, Miramar Jauregian, goizean, ZIENTZIA ETA ERBESTEA XV. NAZIOARTEKO BATZARRAren baitan, UPV/EHU AGETko Juanjo Arrizabalaga, Iñigo Viar, Mario Sangalli eta Ana Azpiri irakasleek parte hartuko dute.

—————–

9 de noviembre, jueves a la mañana, en el Palacio Miramar, por la mañana. En el contexto del XV CONGRESO INTERNACIONAL CIENCIA Y EXILIO, tomarán parte los profesores de la ETSA de la UPV/EHU Juanjo Arrizabalaga, Iñigo Viar, Mario Sangalli y Ana Azpiri.