A sample text widget

2018/03/14: JAVIER BUENO

Hurrengo asteazkenean, martxoak 14,  JAVIER BUENOk UPV/EHUko Arkitektura Escollan hitzaldi bat emango du. Hitzaldian garraio kontainerrak disenu elementu bezala nola erabiltzeari buruz hitzegingo du.

Javier Buenok, Logroñon  apirilak 27 eta maiatzak 1 artean egongo den Festival Concentrico-n, gure Eskolako ordezkari izango den instalazio aukeraketan, epaimahai kide bezala, parte hartuko du.

Javier Bueno Madrileko Arkitektura Goi Eskola Teknikoan bilakatu zen arkitekto. Estudio ezberdinetan lan egin du: ACXT IDOM (Madril) edo The Kalyvides Partnership (Londres). Bere profil professionala ez da zehatza eta eskala txikian eta masterplanning-ean ere lan egin du.

Gaur gun Donostiako HTC Arquitectos-eko bazkide da. Bere azken lanak interiorismo, altzairuen disenua eta arkitektura iragankorreko proposamenak izan dira.

ATARI kultura arkitektoniko elkartean aktiboki parte harzten du. MUGAK Biurtekoan proiektu ezberdinen antolakuntza bideratu du: Maider López-en BASOA eta A FINE LINE: Scenarios for Bordering Conditions proiektuak.

————————

El próximo miércoles, 14 de marzo, JAVIER BUENO ofrecerá en la ETSA de la UPV/EHU una charla sobre el uso de contenedores de transporte como elemento de diseño. La conferencia será a las 12:45 en el aula T04.

Javier Bueno impartirá la conferencia tras participar como miembro del jurado en la selección de la instalación que representará a nuestra Escuela en el Festival Concéntrico, que tendrá lugar en Logroño entre el 27 de abril y el 1 de mayo.

Javier Bueno es arquitecto por la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Madrid, ha trabajado en estudios como ACXT IDOM (Madrid) o The Kalyvides Partnership (Londres) desarrollando un perfil no especializado que abarca la disciplina desde el masterplanning a la pequeña escala.

Actualmente es socio de HTC Arquitectos (Donostia) y su práctica reciente transita el interiorismo, el diseño de mobiliario y las arquitecturas eventuales y efímeras.

Es miembro activo de la asociación de cultura arquitectónica ATARI. Dentro de la I Bienal MUGAK ha dirigido la producción de los proyectos: BASOA de Maider López y A FINE LINE: Scenarios for Bordering Conditions.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu