Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Andre ta jabe. Parte-hartze artistikorako Deialdia

ANDRE TA JABE. Abierta convocatoria.

Con motivo de la conmemoración del 25 de noviembre, Día Internacional contra la Violencia hacia las Mujeres, el Área de Igualdad, Cooperación y Ciudadanía del Ayuntamiento de Bilbao, en colaboración con la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU y con Bilbao Arte, presenta ANDRE TA JABE, una acción de sensibilización que propone a la ciudadanía reflexionar y visibilizar las diferentes expresiones de esta violencia tanto en el ámbito privado como en el espacio público y social, y reivindicar conjuntamente el derecho a una sociedad igualitaria libre de cualquier expresión violenta hacia las mujeres.

Abierto el plazo de entrega de solicitudes para el programa ANDRE TA JABE
Se seleccionarán un mínimo de 8 personas y un máximo de 24 personas.
El Área de Igualdad, Cooperación y Ciudadanía del Ayuntamiento de Bilbao abonará hasta un máximo de 300,00 euros al alumnado de la Facultad de Bellas Artes que resulte seleccionado, así como también, se entregará un certificado emitido por el Ayuntamiento de Bilbao por la participación en la actividad.

Los y las estudiantes podrán presentarse como colectivo, integrado por un número máximo de 3 personas

Documentación a entregar: (Hasta 28 de octubre). Ficha de Solicitud de participación en ANDRE TA JABE, Ficha de datos bancarios, Dossier (soporte informático pdf) con un máximo de 6 págs. incluyendo breve curriculum vitae y portfolio (máx. 4 imágenes).

Se deberán enviar al siguiente correo electrónico: geubiok@ayto.bilbao.net

Nota:El portfolio incluido en el dossier ha de incluir imágenes de trabajos realizados anteriormente.
Hasta 28 de octubre. Recepción de solicitudes
3 de noviembre. Publicación de alumnado seleccionado
5 de noviembre. Reunión oficial con las personas seleccionadas
12 de noviembre. Diseño y producción de proyectos
22 de noviembre. Diseño y producción de proyectos

BASES CONVOCATORIA – DEIALDIAREN OINARRIAK

Formulario – Inprimakia

ANDRE TA JABE. Deialdia zabalik.

Azaroaren 25ean Emakumeenganako indarkeriaren aurkako nazioarteko dela-eta, Bilboko Udaleko Berdintasun, Lankidetza eta Hiritarren Sailak, UPV/EHUko Arte Ederretako Fakultatearen laguntzarekin eta Berdintasunerako Bilboko Emakumeen Kontseiluak proposatuta, ANDRE ETA JABE sentsibilizazio-ekintzan parte hartzera gonbidatzen zaituzte. Ekintza horrek herritarrei proposatu nahi die hausnartu eta indarkeriaren adierazpenak bistaratu ditzatela, bai eremu pribatuan bai eremu publiko eta sozialean, eta batera aldarrikatu dezatela berdintasunezko gizarte baterako eskubidea, emakumeen aurkako indarkeriazko edozein adierazpenetatik aske.
ANDRE TA JABE programan parte-hartzeko epeak zabalik daude.
Gutxienez 8 pertsona eta gehienez 24 hautatuko dira.
Bilboko Udaleko Berdintasun, Kooperazio eta Herritartasun Sailak 300 euro gehienez emango dizkie hautatzen dituzten Arte Ederretako ikasleei. Gainera, Bilboko Udalak ziurtagiri bat emango die jardueran parte hartzeagatik.

Ikasleak talde moduan ere aurkeztu daitezke, gehienez ere 3 pertsonako taldeetan.

Entregatu beharreko dokumentazioa: (Urriak 28a baino lehen): ANDRE TA JABE programan parte-hartzeko Izen emate fitxa, banku-datuen fitxa, Txosten bat (pdf formatuan) gehienez ere 6 orrikoa: Curriculum vitae laburra eta gehienez ere 4 irudiko portfolio bat.
Dokumentazioa hurrengo korreo elektronikora bidali beharko da: geubiok@ayto.bilbao.net

Oharra: Dosierrean agertu beharreko portfolioak aurretiaz egindako lanen irudiak izan beharko ditu.
Egutegia:
Urriak 28arte. Eskaeren jasotzea.
Azaroak 3.Ikasleen aukeratutakoen izenen argitaratzea.
Azaroak 5. Aukeraturako ikasleekin batzarra.
Azaroak 12. Proiektuen diseinu eta ekoizpena.
Azaroak 22. Proiektuen diseinu eta ekoizpena.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu