CERTAMEN DE ARTE EIA / ARTE LEHIAKETA EIA

REQUISITOS:

El presente concurso está abierto al alumnado matriculado oficialmente en la UPV/EHU, Facultad de Bellas Artes en el curso 2019/2020.

PRESENTACIÓN DE TRABAJOS:

-Tema libre.

-Obras bidimensionales inéditas y originales.

-La técnica y el formato serán totalmente libres, valorándose positivamente el gran formato.

-Cada participante podrá presentar dos obras.

-No pudiendo haber sido premiadas en ningún otro concurso.

PLAZO:

El plazo de presentación de los trabajos será el 26 y 27 de febrero de 2020, ambos inclusive. El horario de entrega será de 10:00h a 13:00h en la en el plató de audiovisuales de la facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU (edificio 1).

PREMIOS:

Las obras seleccionadas y las premiadas se expondrán desde el 5/03/20 hasta el 8/05/20, ambos inclusive, en la planta 1 de las oficinas de EIA21.

Los premios económicos a cargo de EIA21 serán los siguientes:
-Primer premio: 3500 €
-Segundo premio: 1500 €
-Tercer premio: 1000 €
A dichos premios se les aplicará la retención correspondiente. Las obras ganadoras del primer, segundo y tercer premio pasarán a formar parte del patrimonio de EIA21.

BASES COMPLETAS

Ficha inscripción EIA

PARTE HARTZAILEAK:

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatean 2019/2020 ikasturtean ofizialki matrikulatuta dauden ikasleek parte har dezakete lehiaketan.

LANEN AURKEZPENA:

Lehiaketara aurkez daitezkeen lanek ezaugarri hauek izan behar dituzte:

-Bi dimentsioko lanak izango dira, berriak eta originalak.

-Teknika eta formatua askeak izango dira, eta formatu handia positiboki baloratuko da.

-Parte hartzaile bakoitzak bi obra aurkeztu ahal izango ditu.

-Ezin da beste lehiaketaren batean saritu duten lanik aurkeztu.

EPEA:

2020ko otsailaren 26an eta 27an aurkeztu beharko dira lanak, 10:00etatik 13:00etara, UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko ikus-entzunezkoen platoan (1 eraikina).

SARIAK:

Hautatu eta saritutako lanak 2020ko martxoaren 5etik maiatzaren 8ra arte (biak barne) jarriko dira ikusgai, EIA21en bulegoetako 1. solairuan.

Hona hemen EIA21en kontura izango diren sari ekonomikoak.

-Lehenengo saria: 3500 €

-Bigaren saria: 1500 €

-Hirugarren saria: 1000 €

Sarioi dagokien atxikipena aplikatuko zaie.

Lehen, bigarren eta hirugarren sarien lan irabazleak EIA21en ondarean sartuko dira.

OINARRIAK

Izen emate orria EIA

2 iruzkin honentzako: CERTAMEN DE ARTE EIA / ARTE LEHIAKETA EIA

• Leire

Kaixo! Ez dut irabazleen informaziorik topatzen… Zelan jakin daiteke nork irabazi duen?

• EDURNE GONZALEZ IBAÑEZ

Aupa Leire,
    Oraindik bakarrik aurreaukeraketa argitaratu da.
    Oinarrietan azaltzen den bezala epaimahaiak maiatzaren 8an emango du jakitera sarien erabakia.
    Ordura arte, ondo segi.