Artxiboak

A sample text widget

INFO SOBRE PRÁCTICAS EXTERNAS / COVID-19 / KANPOKO PRAKTIKEI BURUZKO INFORMAZIOA

Jakinarazi dizuten bezala, bertan behera geratu da aurrez aurreko jarduera akademikoa 3 campusetako ikastegi guztietan.

EHUko ikasleen kanpoko praktika akademikoen egoerari dagokionez, UPV/EHUko instalazioetatik kanpo egiten direnak kanpoko erakundearen erabakiaren menpe daude.

Ildo horretan, osasun-erakundeetan eta zentro soziosanitarioetan (publikoak eta pribatuak) egin beharreko praktikak etenda jarraitzen dute.

Gainerako erakundeei dagokienez, erakunde horren esku dago erabakia eta erabaki hori erakundeak Zentroari zuzenean komunikatzen dio.

Erakunde batzuek praktikak eteteko erabakia hartu dute. Beste erakunde batzuek programatutako zereginekin jarraitzen dute, eta beste erakunde batzuek prestakuntza-proiektua egokitu egin dute, egungo egoera eta praktikaren hasierakoa desberdinak baitira.

Ikastetxe bakoitzak balioetsi behar du eten diren praktikek ikasleengan duen eragina eta sortutako egoerari ahalik eta irtenbiderik onena emateko proposamen posibleak planteatu. Proposamen horiek Graduko edo Graduondoko Zuzendaritzari jakinaraziko zaizkio.

Euskal Herriko Unibertsitateko protokoloa COVID-19 (SARS-CoV-2) birusaren osasun alertarako Protokoloa lotura honetan duzu:https://www.ehu.eus/eu/web/guest/covid-19/protokoloa

Como os han comunicado, se ha suspendido la actividad académica presencial en todos los Centros de los 3 Campus.

En relación a la situación de las prácticas académicas externas del alumnado de la UPV/EHU señalar que las que tengan lugar fuera de las instalaciones de la UPV/EHU se mantendrán en función de la decisión de la entidad externa.

En ese sentido, siguen suspendidas las prácticas a realizar en instituciones sanitarias y centros socio sanitarios (públicos y privados).

Respecto al resto de entidades, la decisión depende de dicha entidad que se comunica directamente con el Centro. Algunas entidades han tomado la decisión de suspender las prácticas.  Otras entidades continúan con las tareas programadas y otras han adaptado el proyecto formativo ya que la situación actual es diferente a la del inicio de la práctica.

Cada Centro debe valorar la implicación que tiene en el alumnado las prácticas que se han suspendido y las posibles propuestas para dar la mejor salida posible a la situación planteada. Dichas propuestas serán comunicadas a la Dirección de Grado o Posgrado.

Puedes acceder al Protocolo de actuación de la UPV/EHU ante la activación de la alerta sanitaria por el COVID-19  (SARS-CoV-2) en el enlace:  https://www.ehu.eus/es/covid-19/protocolo

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu