Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Miguel Alejos-en erakusketa “Espacio de aproximación” exposición de Miguel Alejos. MH+AE 2021

La muestra podrá visitarse del 5 de febrero al 7 de marzo.

La Sala Jovellanos del Centro Cultural Montehermoso acoge la exposición ‘Espacio de aproximación’, de Miguel Alejos, del 5 de febrero al 7 de marzo. Se trata del primero de los proyectos de la convocatoria promovida por el centro en colaboración con la Facultad de Bellas Artes de la Universidad del País Vasco.

Bajo el lema ‘Montehermoso+UPV/EHU’, este programa ofrece al alumnado de segundo ciclo, postgrado y doctorado, la posibilidad de desarrollar sus proyectos artísticos, bajo la tutela de un comisario, y de presentarlos de manera individual en Montehermoso.

CATÁLOGO

Otsailaren 5etik martxoaren 7ra arte egongo da ikusgai

Otsailaren 5etik martxoaren 7ra arte ikusi ahalko da Miguel Alejosen ‘Espacio de aproximación’ (Hurbilketa-espazioa) erakusketa Montehermoso kulturuneko Jovellanos aretoan. Zentroak Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatearekin batera sustatzen duen deialdian hautatutako proiektuen arteko lehena da.

‘Montehermoso+UPV/EHU’ lemaren pean, programak komisario baten laguntzarekin proiektu artistikoak garatzeko aukera eskaintzen die bigarren zikloko, gradu-ondoko eta doktoretzako ikasleei, ondoren Montehermoson bakarka aurkezteko.

KATALOGOA

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu