Artxiboak

A sample text widget

Convocatoria ARTOTEKA Deialdia

Con motivo de la ampliación de la colección de Artoteka, que está teniendo lugar durante la segunda activación del proyecto, se publica la presente convocatoria en colaboración con la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU, dirigida al alumnado matriculado en los diferentes grados, másteres y postgrado, para la incorporación de obra en 2022.

Plazo de entrega de la documentación: 4 de febrero de 2022 (inclusive).

Resolución: 11 de febrero de 2022.

Formalización del contrato: 28 de febrero de 2022.

BASES COMPLETAS.pdf

Artotekako bilduma proiektuaren bigarren aktibazioan zabaltzen ari dela eta, deialdi hau argitaratzen da, UPV/EHUko Arte Ederretako Fakultatearen partaidetzarekin, Fakultateko Gradu, Master eta Graduondo ezberdinetan matrikulatutako ikasleei zuzendua, 2022an artelanak gehitzeko.

Agiriak aurkezteko epea: 2022ko otsailaren 4an (egun hori barne).

Ebazpena: 2022ko otsailaren 11an.

Kontratua formalizatzea: 2022ko otsailaren 28an.

OINARRIAK.pdf

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu