Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Exposición “Para apropiar un lugar” Erakusketa. Ane Berganza. MH+AE 2022

PARA APROPIAR UN LUGAR
Ane Berganza

MH+UPV/EHU
Arte proiektuak ezagutarazteko programa | Programa de difusión de proyectos artísticos
Komisariotza | Comisariado: Mawatres – LEKUTAN

Montehermoso kulturuneak eta EHUren Arte Ederren Fakultateak lau proiektu aukeratu dituzte ikasleentzako deialdiaren azken edizioan. Gasteizko Udalak eta Arte Ederren Fakultateak sorkuntzaren alorreko azken joerei zabalkundea emateko sinatu zuten hitzarmenaren barruan kokatzen da deialdia.
Hautatutako proiektuak erakusketa programan txertatuz, Montehermoso kulturuneak profesionalizatzeko bidean dauden sortzaileen lanak ikustarazten laguntzen du, eta lanerako plataforma eskaintzen die haiei mundu profesionalera hurbiltzeko, eta bide batez sortzaileek eta gizarteak lotura zuzena egiten dute elkarren artean.

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV-EHU han seleccionado cuatro proyectos en la última edición de la convocatoria para el alumnado de la misma.
Al integrar los trabajos dentro del programa expositivo, Montehermoso apoya la visibilización de los creadores y las creadoras en fase de profesionalización, ofreciéndoles una plataforma de trabajo que les acerca al mundo profesional, al tiempo que establecen un vínculo directo con la sociedad.

Urtarrilak 13, 19:00etan
erakusketa irekitzea artistaren eskutik Montehermoso Kulturuneko
Jovellanos aretoan
Erakusketaren datak:
2022ko urtarrilaren 13tik otsailaren 13ra
13 de enero, 19:00h
apertura de la exposición con la artista
en la sala Jovellanos
del Centro Cultural Montehermoso

Fechas de la exposición:
del 13 de enero al 13 de febrero de 2022

Erantzuna idatzi