Mª Tania Barberán Recalde

Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)
Ingeles eta Aleman Filologia eta Itzulpengintza eta Interpretazioa Saila
Letren Fakultatea
Unibertsitateko Ibilbidea, 5
01006 Vitoria-Gasteiz
email: mariatania.barberan@ehu.eus

orcid.org/0000-0003-1982-5208

 

Ingeles Filologian lizentziatua eta Hizkuntzalaritzan Doktorea naiz (UPV/EHU). Nazioko eta nazioarteko kongresuetan hitzaldiak eman eta posterrak aurkeztu ditut eta liburu kapituluak eta artikuluak hainbat aldizkarietan argitaratu ditut. Ikerketa-proiektu desberdinetan parte hartu dut, denek “hizkuntzen jabekuntza eta erabilera testuinguru elebidun eta eleanitzetan” ikergaia ardatz izan dutelarik. Bestalde, bigarren hizkuntzen jabekuntzarekin lotutako Gradu Amaierako lanak zuzendu ditut. Hizkuntzalaritza eta Euskal Ikasketak sailean Ikerlari Kontratatua izan naiz hainbat alditan eta Letren Fakultateko Ingeles eta Aleman Filologia eta Itzulpengintza eta Interpretazioa Sailean irakaslea naiz Ingeles Filologiako arloan (UPV/EHU).


ARGITALPENAK

Barberán Recalde, María Tania & García del Real, Isabel. (en prep.). Desarrollo semántico-pragmático en niños de 5 años. Capítulo en el libro monográfico titulado “El euskera como eje y el plurilingüismo como objetivo”. UPV/EHU-UEU.

Barberán Recalde, María Tania. (2019). La interpretación de los cuantificadores algunos y batzuk ‘algunos’ por parte de niños monolingües (español/euskera) y bilingües (euskera-español). En C. Rojas y R. A. Figueira (eds.), Lingüística, 35(2): (In)flexibilidad pragmática en la adquisición del lenguaje.

García del Real, I.; Barberán, T. & Ezeizabarrena, M.J. (2018). Diferencias individuales en la interpretación pragmática de la cuantificación (algunos, la mayoría) y del aspecto (imperfectivo) en el español ibérico infantil. In C. Rojas & V. Oropeza (eds.) Diferencias individuales en la adquisición del lenguaje. México: UNAM, 101-130. ISBN: 978-607-30-0018-5.

Barberán Recalde, María Tania. (2017). The Interpretation of Negated Quantifiers in Spanish. En Chelo Vargas-Sierra (ed.), EPiC Series in Language and Linguistics. Professional and Academic Discourse: an Interdisciplinary Perspective. Vol. 2, 181-190. ISSN: 2398-5283. DOI: https://doi.org/10.29007/vt9f.

Katsos, N. et al. (2016). Cross-linguistic patterns in the acquisition of quantifiers. Proceedings of the National Academy of Sciences. Barbara H. Partee (Ed.). University of Massachusetts at Amherst, Amherst, MA. 113 (33), 9244-9249. ISBN-ISSN: 0027-8424 / 1091-6490.

Barberán, T.; García del Real, I. & Ezeizabarrena, M.J. (2014). Diferencias individuales en la interpretación temprana de la cuantificación y del aspecto en el español ibérico. En Demerval da Hora, Juliene Lopes R. Pedrosa, Rubens M. Lucena (org.), ALFAL 50 anos: Contribuições para os estudos linguísticos e filológicos João Pessoa - Paraíba, Brasil. Libro digital producido por Ideia, 238-264. ISBN 978-85-463-0003-7.

Katsos, N. et al. (2012). The acquisition of quantification across languages: Some predictions. En Proceedings of the 26th Boston University Conference on Language Development. Alia K. Biller, Esther Y. Chung, and Amelia Kimball (Eds). Cascadilla Press, Somerville, MA, 258-268.

Barberán Recalde, María Tania. (2012). La adquisición temprana de cuantificadores en español.  Actas del XVI Congreso Internacional de La Asociación de Lingüística y Filología de la América Latina. Alcalá de Henares, 6-9 de junio de 2011.  A. M. Cestero, I. Molina y F. Paredes (Eds.), 2787-2796.

Barberán Recalde, María Tania. (2011). Early Acquisition of Quantifiers in Basque. Interlingüística XXI. P. Álvarez et al. (Eds.). Actas del XVI Congreso Internacional de la Asociación de Jóvenes Lingüistas. 9-11 de marzo de 2011, Salamanca. Volumen I, LusoEspañola de Ediciones, S-L, 109-123.