ediKDit-19-6A

Kimika Analitikoaren Irakaskuntzaren Berrikuntzarako Farmazia Fakultateko Taldea (IkasKIMuA)

ediKDit-19-6A

Irudia

IkasKIMuA taldea Farmazia Fakultateko Kimika Analitikoa Saileko Ataleko irakasleek osatzen dute. Talde honen helburua ikaskuntza metodologia aktiboetan oinarritzen den irakaskuntza-eredu bat planteatzea da, ikasleek bereganatu eta finkatu ditzaten formakuntza integrala lortzeko beharrezkoak diren gaitasun espezifiko eta zeharkakoak.

Ideia orokorra, tradizioz erabili den irakaskuntza-eredua aldatzea da. Ikaskuntza-prozesuaren ardatza eztabaida eta irakasleen parte-hartzea sustatzea izango da, lan-esparruan aurkituko dituzten kasu edo adibide errealetan oinarrituz. Eredu horrek ahalbidetuko du ikasleek testuinguru profesionalean eta sozialean garatzeko beharrezkoak diren trebetasunak, ezagutzak, gaitasunak, jarrerak eta balore etikoak jasotzea.

Taldeko kideak

  • Ramón J. Barrio Diez-Caballero
  • Maria Aranzazu Goicolea Altuna
  • Alberto Gómez Caballero
  • Maite Maguregui Hernando
  • Nora Unceta Zaballa
  • Asier Vallejo Ruiz

Akreditazioa lortutako urtea: 2019

Berritze urtea: 2024

Harremanetarako: Nora Unceta Zaballa

Informazio interesgarria

Argitalpenak:

Kongresuak:

  • Goicolea M.A., Unceta N., Maguregui M., Vallejo A., Gómez-Caballero A., Barrio R.J. La química analítica verde en los grados de la Facultad de Farmacia de la UPV/EHU. Gizarte Konpromisoa eta bestelako Zeharkako Gaitasunak” Hezkuntza Berrikuntzan Ikerketa Kongresua, 2016ko maiatza, Bilbo.

  • Unceta N., Goicolea M.A., Maguregui M., Vallejo A., Gómez-Caballero A., Barrio R.J. Metodologías activas enfocadas al desarrollo de capacidades de análisis crítico en el ámbito de la Química Analítica Medioambiental. Gizarte Konpromisoa eta bestelako Zeharkako Gaitasunak” Hezkuntza Berrikuntzan Ikerketa Kongresua, 2016ko maiatza, Bilbo.

  • Vallejo A., Unceta N., Gómez-Caballero A., Maguregui M., Goicolea M.A., Barrio R.J. Three experiences in problem based learning (PBL) for the teaching-learning process in Analytical Chemistry. Jornadas sobre estrategias para la innovación de la actividad docente en Química Analítica, 2016ko uztaila, Alcalá de Henares.

  • Vallejo A., Unceta N., Gómez-Caballero A., Maguregui M., Goicolea M.A., Barrio R.J. Estudio retrospectivo de la implementación de metodologías activas sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje. Jornadas sobre estrategias para la innovación de la actividad docente en Química Analítica, 2018ko uztaila, Alcalá de Henares.

Proiektuak:

  • “Implantación de una nueva estrategia de aprendizaje-evaluación en las prácticas de laboratorio de Química Analítica”. Ikasketa Berrikuntzarako Proiektua 2008/10.

  • “Aprovechamiento de recursos: compra responsable y sostenible de reactivos químicos y material de laboratorio”. Campus Bizi Lab 2017/18.