RESOLUCIÓN de la Convocatoria de Proyectos Artísticos LARRABETZU OROIMENA Proiektu Artistikoen Deialdiaren EBAZPENA

Epaimahia bilduta / Reunido el jurado:

-Iñigo Gaztelu, Larrabetzuko Alkatea / Alcalde de Larrabetzu.

-Igor Elordui, Larrabetzuko Udalaren EH Bildu-ko zinegotzia / concejal de EH Bildu del Ayuntamiento de Larrabetzu.

-Miguel Ángel, Larrabetzuko Udalaren EAJ-ko zinegotzia / concejal de PNV del Ayuntamiento de Larrabetzu.

-Arantza Lauzirika Morea, Arte Ederren Fakultateko dekanoa / decana de la Facultad de Bellas Artes.

-Edurne González Ibáñez, Unibertsitate Hedapenerako dekanordea / vicedecana de Extensión Universitaria.

Hurrengo hautagaiak aukeratu dira / Ha seleccionado las siguientes candidaturas:

-Ane Seijas / Julen Sainz de Rozas /Ane Lopes

-Eriz Moreno / Amaia Molinet

-Liben Svaart.

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi! / ¡Gracias a todas las personas participantes!