Artxiboak

A sample text widget

Exposición UR ARRASEAN. A RAS DE AGUA Erakusketa

UR ARRASEAN. A RAS DE AGUA.

Proyecto Artekom Proiektua

Erakusketa Exposición

Lugar: Sala de exposiciones de la Facultad de Bellas Artes/ Arte Ederren Fakultateko Erakusketa Aretoan

Apirilak 29- maiatzak 10/ Abril 29-mayo 10

El proyecto UR ARRASEAN/A RAS DE AGUA de Artekom* es un ejercicio colectivo de exploración cuyo objetivo es ensayar una estética que sirva a una transición energética ecológica.

Las propuestas artísticas que se han desarrollado para esta exposición llaman la atención sobre nuestras necesidades primarias. Con el agua como eje central, invitan a reflexionar más allá de los discursos habituales, aplicando una mirada crítica a los factores políticos que convergen en el tema.

Exponen: Susana Jodra, José Ángel Lasa, Carmen Marín, Mikel Arce, Nerea Legarreta, Annick Laurelle, Cristina Miranda, Josu Rekalde, Pilar Soberon, Lidia Rekagorri, Mikel Garate y Josemaría Herrera.

En coherencia con los retos de sostenibilidad, para la materialización de los proyectos se ha trabajado con lo encontrado y lo usado previamente, pero también haciendo uso de recursos materiales muy diversos, naturales o manufacturados, y de herramientas tecnológicas de todo tipo en formatos de baja intensidad asumibles desde el punto de vista ecológico. Material y energéticamente son obras austeras al servicio de una estética que quiere contribuir a resaltar el peso específico de los comportamientos individuales en el cambio de rumbo de la colectividad, poniendo en valor la belleza de lo bueno.

*Artekom. Arte y comunicación para la transición energética, es un equipo multidisciplinar de investigación incluido en el del Programa Campus Bizia Lab (CBL) 2021/2022, de la Dirección de Sostenibilidad, UPV/EHU. Sus componentes son profesores, personal de administración y servicios y estudiantes de las Facultades de Bellas Artes y de Ciencias Sociales y de la Comunicación, UPV/EHU

ARTEKOM*ek antolatutako Ur arrasean: Trantsizio ekosozialerako praktika artistikoak erakusketan, ikuspegi ezberdinak arakatzen dira, eta horretarako egungo kontsumo gizarteak bereak dituen eredu poilitiko eta ekonomikoen aurrean jarrera kritikoa erakusten du. Erronka horri era ekologikoan erantzun asmoz bertan parte hartzen duten 12 artistek, hitz eman dute era arduratsu eta mugatuan gauzatuko dituztela euren lanak.

Erakusketan parte hartzen dutenak: Susana Jodra, José Ángel Lasa, Carmen Marín, Mikel Arce, Nerea Legarreta, Annick Laurelle, Cristina Miranda, Josu Rekalde, Pilar Soberon, Lidia Rekagorri, Mikel Garate eta Josemaría Herrera.

Erakusketa honen bidez nahi dena da hainbat burutazio eskeini gure eguneroko ohituretan eta portaeretan eman beharreko aldaketei buruz, uste bait dugu arteak balio duela sentsibilizazioa eta komunikazioa sustatzeko. Bestalde, jakin ba dakigunez arteak mugarik gabeko bide eta moduak jorratzen dituela esan nahi dituenak esateko, ez dugu mugatuko gure ahalegina

narraziozko baliabidetara, ez eta alegorikoetara edo metaforikoetara; gehiago ahalegindu gara lotzen arte egikerak eguneroko koherentzizko jarrerekin.

*ARTEKOM: Transizio energetikorako Arte eta Kominikazioa, jatorri anitzezko disziplinaz osatutako ikerketa talde bat da EHU-UPVko Iraunkortasunaren arloko zuzendaritzako Campus Bizia Lab-aren (CBL) 2021/2022 Egitarau barnean. Taldean Arte Ederretako, Gizarte Zientzia eta Komunikazioko administrazio eta zerbitzuetako langileek, ikasleek eta irakasleek parte hartzen dute.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu