Categorías

2016 Convocatoria de intervenciones artísticas en el puente de Deusto / Deustuko zubian interbentzio artistikoak garatzeko deialdia

EpuenteHUKultura UPV/EHU financia la nueva convocatoria 2016 de intervenciones artísticas en el puente de Deusto, en Bilbao, que realiza la Facultad de Bellas Artes de UPV/EHU.

Esta dirigida al alumnado de Grado, Máster y Doctorado de dicha facultad y el plazo para presentar las propuestas terminará el día 12 de junio. El objeto de la convocatoria es desarrollar un proyecto artístico en Bilbao, en la caseta del puente de Deusto, donde se aloja la maquinaria de elevación del mismo.

Entre los proyectos presentados se seleccionan tres o cuatro para ser expuestos durante un mes y se concede un máximo de 500 € a cada uno de ellos, en concepto de producción y honorarios a los artistas.

ARTISTAS SELECCIONADOS

+INFO

Deustuko zubian interbentzio artistikoak garatzeko 2016 deialdia

UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateak, EHUkulturaren finantziazioarekin, Deustuko zubian interbentzio artistikoak garatzeko 2016 edizio berri bat jarri du martxan. Aipatu fakultateko Gradu, Master eta Doktoregoko ikasleei zuzenduta dago eta proposamenak aurkezteko epea ekainaren 12an bukatuko da.

Deialdiaren helburua Bilboko Deustuko zubiko etxetxoan proiektu artistiko bat garatzea da, non zubiko altxatze makinaria gordetzen den. Aurkezten diren proiektuen artean hiru edo lau aukeratuko dira hilabetez ikusgai egon daitezen. Hautaturiko proposamen bakoitzari gehienez 500 € emango zaizkio, produkzio-kostu eta ordainsari gisa.

AUKERATURIKO ARTISTAK

-Alejandro de Francisco Castillo