Books
Gorter, D., & Cenoz, J. (Eds.). (2025). The handbook of linguistic landscapes and multilingualism. John Wiley & Sons.
- ISBN: 978-1-394-23178-2
- https://www.wiley.com/en-us/The+Handbook+of+Linguistic+Landscapes+and+Multilingualism-p-9781394231782
Cenoz, J., & Gorter, D. (Eds.). (2023). The minority language as a second language: Challenges and achievements. Taylor & Francis
- ISBN: 9781003299547
- DOI: https://doi.org/10.4324/9781003299547
Gorter, D., & Cenoz, J. (2023). A panorama of linguistic landscape studies. Channel View Publications.
- ISBN: 9781800417137
- https://www.multilingual-matters.com/page/detail/a-panorama-of-linguistic-landscape-studies/?SF1=work_id&ST1=CVIEW-6411a76d66c1e
Altuna, J., Saragueta, E., & Gartziarena, M. (2022). Emakume hezitzaile eta pedagogoen eredu eta ekarpenak. UNESCO (Delta Publicaciones).
- ISBN: 978-84-09-40511-4
- https://dialnet.unirioja.es/servlet/libro?codigo=981944
Cenoz, J., & Gorter, D. (2022). Pedagogical Translanguaging. Cambridge.
- ISBN: 9781009029384
- DOI: https://doi.org/10.1017/9781009029384
Idoiaga, N., Santamaria, M., Leonet, O., & Belasko, M. (2021). ¡Hablemos en inclusión! Buenas prácticas comunicativas en educación. Graó.
- ISBN: 978-84-18627-21-7
- https://dialnet.unirioja.es/servlet/libro?codigo=848702