edIKDit-19-9A

Psikologiako Graduan Ikaskuntza Kooperatibo eta Dinamikoa (PsiGraIKD)

edIKDit-19-9A

Irudia

PsiGraIKAD taldeak Psikologia Graduko hiru irakasgaitan egiten du lan: Datuen analisia eta diseinuak: Metodo ez-esperimentala (bigarren maila); Diseinuak eta datuen analisia: Metodo esperimentala (hirugarren maila) eta Ingurumen Psikologia (laugarren maila). Ikerkuntzarako gaitasunak progresiboki garatzeak eta ikasturteetan zehar GIHekin lotutako gaiak erabiltzeak, GRALak egitean eta euren garapen profesionalean, GIHetan eragina duten ikerketa proiektuak egiteko prestatuko lituzke ikasleak. Horretarako, aipatutako irakasgaietan gai horiek erabiltzen dira ikasleek egiten dituzten aktibitateetan: ikerketa-proiektuak idatzi, ikerketa-txostenak osatu eta kongresu zientifiko antzeko aktibitaterako aurkezpenak prestatu. Aktibitate hauek ondoko GIHekin lan egiteko aukera ematen digute: Osasuna eta ongizatea, Kalitatezko hezkuntza, Genero berdintasuna, Hiri eta komunitate iraunkorrak, eta Ekoizpen eta kontsumo arduratsua.

Taldeko kideak

  • Arantxa Gorostiaga Manterola
  • Jone Aliri Lazcano
  • Nerea Lertxundi Iribar
  • Ana I. Vergara Iraeta
  • Laura Vozmediano Sanz

Akreditazioa lortutako urtea: 2019

Berritze urtea: 2024

Harremanetarako: Arantxa Gorostiaga Manterola

Informazio interesgarria

Argitalpenak

  • Vergara, A.I. y Gorostiaga, A. (2010). Nuevo catálogo de actividades para la adaptación de los planes docentes de las asignaturas de Psicología al EEES. En J. Garaizar y J. M. Goñi (Eds.), Nuevos escenarios para el aprendizaje en la Universidad: Propuestas de innovación educativa de la UPV/EHU (pp. 287-300). Bilbao: Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco.

  • Vozmediano, L., Lertxundi, N., Gorostiaga, A., Vergara, A.I. e Isasi, X. (2012). Cómo llegar a ser el “fichaje estrella” de los equipos de investigación. IKD baliabideak, 4. UPV/EHU.

  • Aliri, J., Lertxundi, N., Gorostiaga, A., Vozmediano, L. eta Vergara, A.I. (2016) Problemetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI) unibertsitatean: bere aplikazioa ikerketa metodologiako irakasgai batean. Tantak, 28(1), 87-101.

Kongresuak

  • Vergara, A. I., Balluerka, A. y Gorostiaga, A. (2007, Febrero). Nuevo catálogo de actividades para la adaptación de los planes docentes de las asignaturas de Psicología al Espacio Europeo de Educación Superior. Ponencia presentada en el Seminario “Adaptación de la enseñanza de Metodología al Espacio Europeo de Educación Superior”. X Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud. Barcelona.

  • Vozmediano, L., Lertxundi, N., Vergara, A.I., Gorostiaga, A. e Isasi, X. (2011, Julio). Metodología ABP (Aprendizaje Basado en Problemas) para la docencia de Análisis de datos y diseños de investigación en Psicología. Póster presentado en el XII Congreso de Metodología de las Ciencias Sociales y de la Salud. Donostia.

  • Aliri, J., Lertxundi, N., Gorostiaga, A., Vozmediano, L. y Vergara, A.I. (2015, julio). Aprendiendo a investigar desde la metodología ABP. Comunicación presentada en el V Congreso Internacional UNIVEST’15 “Los retos de mejorar la evaluación”. Girona.

  • Lertxundi, N., Aliri, J., Gorostiaga, A., Vozmediano, L. y Vergara, A.I. (2015, Julio). (2015, julio). Resultados de la aplicación de la metodología ABP en una asignatura de Grado en Psicología. Comunicación presentada en el XII Foro Internacional sobre Evaluación de la Calidad de la Investigación y la Educación Superior (FECIES). Sevilla.

  • Aliri, J., Lertxundi, N., Gorostiaga, A. y Vergara, A.I. (2016, Junio). Uso de Moodle como herramienta para fomentar el aprendizaje autónomo. Comunicación presentada en el VIII Congreso Internacional de Psicología y Educación (CIPE 2016). Alicante.

  • Aliri, J., Gorostiaga, A., Lertxundi, N., Vergara, A.I. y Vozmediano, L. (2019, Abril). Gamificación de una asignatura del Grado en Psicología. Comunicación presentada en el 7th International Congress of Educational Sciences and Development. Granada.

  • Vozmediano, L., Gorostiaga, A., Aliri, J., Lertxundi, N. y Vergara, A.I. (2019, Noviembre). Equipo docente estructurado PsiGraIKD: Aprendizaje de las competencias para investigación científica y aplicación al ámbito de la sostenibilidad medioambiental desde la Psicología. Póster presentado en IKD-Jendartea 2019. EHUagenda 2030: punto de encuentro de experiencias IKD i3. Leioa.

Hezkuntza Berrikuntzarako Proiektuak

  • “Análisis de los Planes Docentes de las asignaturas de Psicología adaptados al Espacio Europeo de Educación Superior: Definición del nuevo Modelo de Enseñanza-Aprendizaje propuesto en la titulación a partir de la elaboración de un catálogo de competencias, tareas y estrategias”. Cursos 2006-07.

  • “Desarrollo del aprendizaje autónomo en el alumnado de Análisis de datos y Diseños”. Cursos 2014-16.

  • “Psikologia Graduko irakasgaien gamifikazioa”. Bienio 2018-19.