Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Ausart. Convocatoria de artículos.

AUSART PRÓXIMO NÚMERO: Visualidad, Energía, Conectividad [euskera beherago]

Bajo el título Visualidad, Energía, Conectividad, el próximo número de AusArt reunirá trabajos en torno a la cultura tecno-científica de las sociedades contemporáneas y su incidencia en los modos de vida, con especial atención al impacto de las tecnologías de la imagen en los contextos urbanos.

Se pretende superar la brecha entre el mundo académico, la práctica profesional y la ciudadanía. Y también entre el conocimiento científico y las humanidades. Se abre así un foro de discusión para reunir y difundir las experiencias más relevantes en torno a la relación entre el Arte, la Ciencia y la Ciudad bajo un nexo vertebrador: la energía a modo de concepto transversal.

Recordamos que las propuestas deberán ser originales e inéditas. Los autores deberán enviar un archivo con el título del artículo (+traducción al inglés); resumen (± 150 palabras) + resumen en inglés (ídem) y hasta cinco palabras clave y su traducción inglesa, acompañados del texto (± 3000 palabras). En otro archivo aparte, nombre y dos apellidos del autor, la institución a la que se pertenece, y los datos de contacto: e-mail, teléfono, dirección.

Esperamos recibir vuestras propuestas en el buzón ausart@ehu.eus antes del 30 de abril de 2016.

[eusk]

AUSART: HURRENGO ZENBAKIA: Bisualtasuna, Energia, Konektibitatea

Bisualtasuna, Energia, Konektibitatea izenburupean, AusArten hurrengo zenbakiak gizarte garaikideen kultura tekno-zientifikoari eta horrek bizimoduetan dituen eraginei buruzko lanak bilduko ditu, teknologiek hiri-testuinguruetan duten inpaktuari arreta berezia zuzenduz.

Asmoa da mundu akademikoaren, praktika profesionalaren eta herritarren artean dagoen etena gainditzea. Baita ezagutza zientifikoaren eta humanitateen artean dagoena ere. Era horretan, eztabaidarako foro bat irekitzen da, Artearen, Zientziaren eta Hiriaren arteko harremanarekin zerikusia duten esperientzia esanguratsuak biltzeko eta hedatzeko, lotura egituratzaile baten inguruan: energia, zeharkako kontzeptu gisa.

Gogoratu proposamenak originalak eta argitaratu gabeak izan behar direla. Autoreek artxibo bat bidali beharko dute, eduki hauekin: artikuluaren izenburua (+ ingelesezko itzulpena); laburpena (± 150 hitz) + ingelesezko laburpena (idem); eta gehienez bost gako-hitz eta haien ingelesezko itzulpena; eta testua (± 3000 hitz). Beste artxibo batean, datu hauek jarri behar dira: autorearen izena eta bi abizen, autorearen erakundea, eta kontakturako datuak: e-mail, telefonoa, helbidea.

Espero dugu zeuen proposamenak jasotzea, ausart@ehu.eus-en postontzian, 2016ko apirilaren 30a baino lehen.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu