Convocatoria Bakearen lore gara Deialdia

Eskaeren entrega-epea martxoaren 12ra arte luzatu da!! / ¡¡Ampliado el plazo de presentación!! ¡¡Se podrán entregar las solicitudes hasta el 12 de marzo!!

Proiektu artistikoen deialdia

Dimako Udalak, UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatearekin batera, “Bakearen Lore Gara” deialdia egin du, Dimako memoria historikoan oinarritutako proiektu artistikoak garatzeko.

Ekimen hau 2017/2018 ikasturtean Euskal Herriko Unibertsitateko Arte Ederren Fakultatean ofizialki matrikulatutako ikasleei dago zuzenduta (Gradu eta Graduondoko ikasleak).

Deialdi honetan aurkeztuko diren proiektuak euskaraz garatuko dira.

Eskaeren entrega epea: martxoak 1.

Aurkeztu beharreko dokumentuak:

· Eskatzailearen kontaktu-informazioa eta curriculum laburra.

· UPV/EHUko matrikularen frogagiriaren kopia (2017-2018 ikasturtekoa).

· Lan pertsonalari buruzko dokumentazio grafikoa/portfolioa (gehienez 4 Mb).

Eskaerak UPV/EHUko Arte Ederren Fakultateko Unibertsitate Hedapeneko Dekanordetzan aurkeztu beharko dira, paperean edo hurrengo helbide elektronikora bidaliz: ecultural.bellasartes@ehu.eus

Oinarri osoak / Deialdiaren gaia

Convocatoria de proyectos artísticos

El Ayuntamiento de Dima junto con la Facultad de Bellas Artes de UPV/EHU publica la convocatoria “Bakearen Lore Gara”, para el desarrollo de proyectos artísticos basados en la memoria histórica de Dima.

Podrán presentarse a la convocatoria aquellos/as estudiantes (Grado y Posgrado) matriculados/as en la Facultad de Bellas Artes de UPV/EHU en el curso 2017/2018.

Los proyectos que se presenten a esta convocatoria se desarrollarán en euskera.

Plazo de entrega de solicitudes: 1 de marzo.

Documentos a presentar:

Información de contacto y breve curriculum del/la solicitante.

Copia del resguardo de matrícula de UPV/EHU (curso 2017-2018).

· Documentación gráfica/portfolio del trabajo personal (máximo 4 Mb).

Las solicitudes se presentarán en el Vicedecanato de Extensión Universitaria de la Facultad de Bellas Artes (UPV/EHU), en papel o en formato digital, en cuyo caso se enviarán a la dirección: ecultural.bellasartes@ehu.eus

Bases completas / Tema de la convocatoria