Artxiboak

A sample text widget

Convocatoria exposición Montehermoso Bellas Artes

[CAST abajo]

Montehermoso Kulturuneak eta EHUko Arte Ederren Fakultateak egiten dute deialdi hau. Deialdi honen xedea da sorkuntza artistikoko, gutxienez, lau proiektu eta, gehienez, sei hautatzea, fase aurreratuan edo amaituak daudenak, hain zuzen, 2018ko urriaren 2019ko apirilara bitartean Montehermoso Kulturuneko Jovellanos aretoan, hilabetez,  aurkeztu ahal izateko.

EHUko Arte Ederren Fakultatearen ikaslea izatea ezinbestekoa da.

Montehermoso Kulturuneak 3.600 euroz hornituko du deialdia hautatzen diren proiektuen egileen artean banatzeko. Ematen den zenbatekoaren barruan honako kontzeptuak sartuko dira:

• Obraren ekoizpenak sortutako gastuak.
  • Proiektuaren egilearen bidaiek zein egonaldiek eragindako gastuak, halakorik badago.
  • Obra ekoiztearen ondoriozko ordainsariak eta egile eskubideei dagozkienak.

Zenbateko horiei erakusketa muntatu etazabaltzeko beharrezko diren giza baliabide eta ekonomikoak gehitu beharko zaizkie.

Eskaerak emateko epea 2018ko ekainaren 17an amaituko da (17a barne).

Informazio gehiago

Oinarriak

El Centro Cultural Montehermoso y la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU realizan esta convocatoria cuyo objetivo es la selección de un mínimo de cuatro y un máximo de seis proyectos de creación artística, que estén en una fase avanzada de la producción, para su presentación de forma individual durante un mes en la sala Jovellanos del Centro Cultural Montehermoso dentro del periodo comprendido entre octubre de 2018 y abril de 2019.

Es imprescindible ser alumno/a de la Facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU.

El Centro Cultural Montehermoso destina un total de 3.600 euros que se distribuirá entre los/as artistas cuyo proyecto sea seleccionado. La cuantía abonada incluirá los conceptos de:

• Gastos derivados de la producción de la obra
  • Gastos de viajes y estancias del autor/a del proyecto si se requiriese
  • Honorarios de producción de obra y derechos de autor

A estas cuantías se sumarán los recursos económicos y humanos necesarios para el montaje  y comunicación de la exposición.

El plazo de finalización de solicitudes finaliza el 17 de junio de 2018, incluido.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu