OBRAS SELECCIONADAS Premio Hotel Carlton Saria AUKERATUTAKO LANAK

Bilboko Hotel Carlton hotelak, UPV/EHUko Arte Ederren Fakultatearekin batera, Hotel Carlton Arte saria emateko zortzigarren deialdia egin du, arte eta kultura gazteagoa sustatzeko helburuarekin.

Edizio honetan 30 obra aukeratu dira:

Aukeratuak

Aukeratutako artelanak Bilboko Hotel Carlton hoteleko lobby-an egongo dira ikusgai, 2018ko abuztuaren 18tik irailaren 2ra.

Epaimahaiaren erabakia publikoa eta ezeztaezina izango da, eta 2018ko irailaren 13an 13:30etan ezagutaraziko da Bilboko Hotel Carlton hotelean. Horretarako, prentsaurreko bat egingo da hoteleko instalazioetan.

Hauek izango dira sariak eta zenbatekoak:

Lehen saria: 3000€

Bigarren saria: 2000€

Hirugarren saria: 1000€

Lehen, bigarren eta hirugarren sariak irabazten dituzten lanak Hotel Carlton hotelaren ondare bihurtuko dira.

——————-

El Hotel Carlton de Bilbao junto con la facultad de Bellas Artes de la UPV/EHU, al objeto de promocionar el arte y la cultura más joven, convoca la tercera edición del premio de arte Hotel Carlton.

En esta edición, se han seleccionado 30 obras:

Seleccionadas

Las obras seleccionadas formarán parte de una exposición del 18 de agosto al 2 de septiembre de 2018 en el lobby del Hotel Carlton Bilbao.

Se otorgarán los siguientes premios y dotaciones:

Primer premio: 3000€

Segundo premio: 2000€

Tercer premio: 1000€

Las obras ganadoras del primer, segundo y tercer premio pasarán a formar parte del patrimonio del Hotel Carlton.