Artxiboak

A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

AEko Erakusketa Aretoaren komisioaren parte izateko deialdia / Convocatoria para formar parte de la comisión de la Sala de Exposiciones de BBAA

Fakultateko erakusketa-aretoko erakusketa-proposamenak hautatzeko batzordean parte hartu nahi ba duzu , bidaliguzu zure motibazio-gutuna eta curriculum laburra: ecultural.bellasartes@ehu.eus helbidera.

Azken eguna: otsailak 5, ostirala.

Ikasleen 4 ordezkari aukeratuko dira.
Batzordea urtean bitan bilduko da urteko bi deialdietan aurkeztutako proposamenak baloratzeko.

Si estás interesadx en formar parte de la comisión para la selección de propuestas expositivas de la sala de exposiciones de la facultad, envía tu carta de motivación y breve currículum a ecultural.bellasartes@ehu.eus

Fecha límite: viernes 5 de febrero.

Se seleccionarán un total de 4 representantes del alumnado.
La comisión se reunirá dos veces al año para valorar las propuestas presentadas en las dos convocatorias anuales.

Erantzuna idatzi

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu