Enpresa Institutuaren 2020ko jardueren memoria

-Urte oso bat pantailetan islatuta-

Texto en castellano

Orain dela gutxi, Enpresa Institutua-Enpresari Aplikatutako Ekonomiaren Institutuak bere jarduera-memoria onartu du, eta bertan argi geratu da kideek ikerkuntzan, graduondoko prestakuntzan eta ezagutzaren transferentzian egiten duten lan handia, Institutuko hiru lan-arlo nagusiak.

Bere orrialdeen bidez, ikerketa-lanak honela banatzen dira: Management Letters/ Cuadernos de Gestión aldizkariaren argitalpena, kideek parte hartzen duten ikerketa-kontratu eta -proiektuak, zein ikerketa-taldetan dauden, eta argitalpenetan, zuzendutako tesietan eta jasotako sarietan egindako ikerketen emaitzak.

Institutuak antolatutako graduondoko programei dagokienez, memoriak honako hauen datu esanguratsuenen berri ematen du: Enpresen Zuzendaritza eta Kudeaketako Masterra (MBA Executive), Marketin eta Zuzendaritza Komertzialeko Masterra (Executive), Ondare Kudeaketako eta Banka Pribatuko Unibertsitate Espezialistaren graduondokoa eta Enpresen Ekintzailetza eta Zuzendaritzako Masterra (MBAe3). Era berean, erakundeko kideek parte hartzen duten programak aipatzen dira.

Ezagutza trukatzeari eta zabaltzeari ekitean, honako hauen berri ematen da: antolatutako Ikerketa Praktiketako komunitateak, beste zentro batzuetako institutura joan diren pertsonak, Institutuko kideek beste zentro batzuetan egin dituzten egonaldiak, eta antolatutako enpresetara egindako hitzaldiak eta bisitak. 2020an bidalitako newsletterrekin amaitzen da memoria.

Memoria osoa gaztelaniaz edo euskaraz ikusteko, sakatu aquí eta hemen.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML