Bilboko Hezkuntza Fakultatea: Gizarte-espazioaren erabilera
Hezkuntzak dimentsio espaziala du, espazioak hezkuntza-esparruetan duen garrantziagatik. Gizarte-konstruktibismoaren ikuspegitik, ulertzen da ikaskuntza gizarte-elkarrekintzaren bidez sustatzen dela. Ikasleek objektuak manipulatuz eta inguruan dutena behatuz ikasten dute, beren ikaskuntzaren eragile aktibo bihurtuz. Ikuspegi horretatik, gizarte-espazioa ikaskuntza esanguratsua gertatzeko bitarteko bihurtzen da.
Proiektu honen helburua garatutako jardueren balorazioa egitea da, abiapuntuko egoera jasoz; Bilboko Hezkuntza Fakultatea osatzen duen gizarte-espazioaren balizko erabilerei buruz hausnartzea; eta, horrekin guztiarekin, etorkizunean Fakultatearen testuinguruan egin daitezkeen ekintzen eta ezarpenen ibilbidea garatzea.
- Koordinatzailea: Miriam Peña Zabala
- Harremanetarako helbidea: miriam.pena@ehu.eus
- Parte hartzen duten zentroak: Bilboko Hezkuntza Fakultatea
- CBL Programako edizioa: III (2019/20), IV (2020/21)