Hezkuntza eta etika inklusiboa (HEI)

Irudia

Hezkuntza eta aniztasuna: GRALak eta MALak etika inklusiboaren ikuspegitik

Hezkuntza eta etika inklusiboa (HEI) Hezkuntza eta aniztasuna: GRALak eta MALak etika inklusiboaren ikuspegitik proiektuak, metodologia multimodalen bidez eskoletatik igarotzen diren pertsonen ikaskuntza ulertzea bilatzen du. Horretarako, ikasleak etika inklusiboaren ikuspegitik kokatzen dira: horrek bere baitan dakar parte-hartzaileen ahotsa eta ikuspegia barneratzea GRAL/MAL ikerketan.

Gure proposamena HEI proiektuan Zientzia, Berrikuntza eta Unibertsitate Ministeritzak babesten duen TRAY-AP proiektuaren emaitzak transferitzea da (PID2019-108696RB-I00. 2020-2022), eta historikoki gizartean diskriminatuta egon diren taldeekin lan egitea sustatzea, hala nola desgaitasuna duten pertsonak, gaitasun handiak dituztenak, gutxiengo etnikoak, LGTBI+ kolektiboko pertsonak edo haien irakasleak.

  • Koordinatzailea: Elizabeth Pérez Izaguirre
  • Harremanetarako helbidea: elizabeth.perez@ehu.eus
  • Parte hartzen duten zentroak:
    • Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultea (HEFA)
    • Bilboko Hezkuntza Fakultatea
  • CBL Programako edizioa: V (2021/22)

 

Ekoizpen zientifikoa

  • Sasiain, A., Peña, M., Guerra, R. Trayectorias de aprendizaje colaborativas desde la ética inclusiva: Cartografías de una práctica dialógica en la reflexión docente. Ed. Grao.