Gure apostua energia berriztagarrien alde

Instalazio fotovoltaiko berriak

Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU), energia-iturri berriztagarrietan oinarritutako energia-trantsizioa bultzatzeko eta hobetzeko, hamar instalazio fotovoltaiko jartzen ari da martxan, honako eraikin hauetan:

2.000 kWp inguruko potentzia instalatuko da, eta urtean 2.250.000 kWh baino gehiago ekoiztuko dutela uste da. UPV/EHUk eraikinen autokontsumorako erabiliko du energia hori, eta Leioako kiroldegiko eta Arabako Ekonomia eta Enpresa Fakultateko instalazioen kasuan, soberakinak gertuko UPV/EHUko eraikinetara esportatuko dira.

UPV/EHUk 1.501.017 €-ko dirulaguntza jaso du Energiaren Euskal Erakundearen eskutik. Proiektua, energia-iturri berriztagarriekin autokontsumoari eta biltegiratzeari lotutako pizgarrien programari atxikita dago, bai eta sistema termiko berriztagarriak ezartzeari ere bizitegi-sektorean, Europar Batasunak finantzatutako Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren esparruan – NextGenerationEU.