BIDEO-FORUM apirilaren 13an

Ilusionista Sozialen Mintegia eratzeko topaketak hasteko, 2015eko apirilaren 13an, 16:00etatik 20:00etara, BIDEO-FORUM saioa izango dugu Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskolako 1.3 gelan.

Saioa Naiara LarraƱaga ikasleak koordinatuko du eta ideia da majisteritzan egiten ditugun bideoak konpartitzea eta bideo horietan oinarritutako eztabaidak piztea.

Zure bideoak partekatu nahi badituzu, bidali mezutxo bat gure epostara: ilusionistasozialak@gmail.com

AUPA GAZTE!
Bideoak erakustera
animatu zaite!
Aukera paregabea
izan liteke
Esperientziak konpartitzen
ikasi daiteke!

GOGORATU: Sarrera librea da eta nahi/ahal duzun tartera hurbildu zaitezke. Klasetik 16:30etan irteten bazara ere, etorri lasai, ongietorria izango zara.

Ikasle, irakasle zein administrari eta zerbitzuetakoa, edozein lanbide duzularik ere, animatu etortzera!

Topaketen programa osoa: http://ilusionistasozialak.blogspot.com.es/p/mintegia-eratzeko-topaketak-programa.html

BIDEOGINTZA, PARTE HARTZEKO MODU BAT

Bideogintzak parte hartzeko eta hausnartzeko duen balioa azpimarratu nahi dugu saio honen bitartez. Karreran zehar, bideoa maiz erabiltzen dugu baina gehienetan, zeregin gisa aurkezten dugu eta hor amaitzen da bideo horren bizitza.

Ikaskideen bideoak ikusiz, nahastuz, berreginez, aldiz, balio berriak emango genizkieke bideoei eta hartara, elkarrekin eta elkarrengandik ikasten segitzeko beste modu bat izan litezke.

Horregatik, topaketen astean zehar (apirilaren 13tik 17ra), Majisteritzako ikasleon bideo-sortze lanak emango ditugu Eskolako kafetegian, MajisTV deitu dugunaren lehen probak egiteko.

Bideo perfektu eta itxiak, gidoi zehatza dutenak eta hasi-amaiera dutenak baino gehiago interesatzen zaizkigu bideo-zirriborro inperfektuak, bat-batekoak, eztabaidarako ematen dutenak…

PROPOSAMENA: Bideoak sarera igotzen dituzunean, jarri mesedez Creative Commons lizentzia (“youtube lizentzia estandarra”ren ordez) eta hartara, bideo berriak sortu ahal izango dira zure bideoak beste batzuekin nahasiz! Oso erraza da aldatzea: “Ezarpen aurreratuak” aukeran Youtube-n adibidez.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OJIKcFOFero[/youtube]

Comments are closed.