Abril 2016
45678910
11121314151617
252627282930

KLAUS NORTH datorren apirilaren 6an ekintzaile izateko giltzak erakusteko dator UPV/EHUra, Bilbora

Dr. Klaus North, catedrático de Administración Internacional de Empresas en la Wiesbaden Business School.

Klaus North Doktorea

Ekonomia eta Enpresa Fakultatean izango duen hitzaldian, ekintzailetzari buruzko zazpi zutabeak azalduko ditu North Doktoreak. Wiesbaden Business School– ean Enpresen Nazioarteko Administrazioko katedraduna da bera. Gainera, ezagutzari buruz, kalitateari buruz eta berrikuntzari buruz aholkulari lanak egiten ditu nazioarteko hainbat erakundetan, gobernutan eta enpresetan. Bere ustez, ekiten hasi aurretik, ikaste prozesua egon badago. Merkatuan sartu orduko, ikerketa behar da, merkatuak ezagutu, bezeroak ulertu eta legeak eta finantzak menperatu behar dira. Ezagutza horrek, bezeroentzat aparteko balorea duenean, orduan bai produktuak eta zerbitzuak arrakastatsuak izango direla.

(*Hitzaldia eguerdian hasiko da eta bertara etorri ezinean, jakin ezazu zuzenean streaming bidez ikusgai izango dena).

Jarraitu ezazu zuzenean: http://ustre.am/1uD7d

Deje una respuesta