Gaia
Adituekin Esku Hartzea Irakaskuntza Talde eta Bestelako Zerbitzuetan
Gaiari buruzko datu orokorrak
- Modalitatea
- Ikasgelakoa
- Hizkuntza
- Euskara
Irakasleak
Izena | Erakundea | Kategoria | Doktorea | Irakaskuntza-profila | Arloa | Helbide elektronikoa |
---|---|---|---|---|---|---|
ZABALO MURO, ORZURI | Euskal Herriko Unibertsitatea | Unibertsitateko Irakaslego Elkartua | Elebiduna | Didaktika eta Eskola Antolakuntza | orzuri.zabalo@ehu.eus |
Gaitasunak
Izena | Pisua |
---|---|
Intervenir profesionalmente en contextos docentes para dar respuestas educativas a la diversidad | 35.0 % |
Aplicar las bases teórico-prácticas del trabajo en grupo para la orientación educativa y la inclusión | 35.0 % |
Conocer los procesos de interacción y comunicación en los grupos profesionales en los procesos de inclusión y exclusión socioeducativa | 30.0 % |
Irakaskuntza motak
Mota | Ikasgelako orduak | Ikasgelaz kanpoko orduak | Orduak guztira |
---|---|---|---|
Magistrala | 15 | 30 | 45 |
Gelako p. | 15 | 15 | 30 |
Irakaskuntza motak
Izena | Orduak | Ikasgelako orduen ehunekoa |
---|---|---|
Azalpenezko eskolak | 10.0 | 80 % |
Eztabaida taldean | 10.0 | 80 % |
Gelako praktikak | 10.0 | 80 % |
Iturriak eta baliabideak erabiltzea | 15.0 | 0 % |
Talde-lana | 15.0 | 0 % |
Testuen analisia | 15.0 | 0 % |
Ebaluazio-sistemak
Izena | Gutxieneko ponderazioa | Gehieneko ponderazioa |
---|---|---|
Carpeta grupal | 40.0 % | 60.0 % |
Lan praktikoak | 40.0 % | 60.0 % |
Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak
Orientazio hezitzailerako eta inklusiorako talde lanean erabili behar diren oinarri teoriko-praktikoak eta funtsezko gakoak ezagutzen ditu ikasleak Dibertsitateari erantzun hezitzailea eman dezakeen irakaskuntza testuinguruak ezagutzen du ikasleak.Inklusio eta baztertze sozio-hezitzaile prozesuetan talde profesionaletan garatu behar diren elkarrekintza eta komunikazio prozesuak ezagutzen ditu ikasleak.
Irakasgai-zerrenda
Implicaciones organizativas de los procesos de respuesta educativa a laLa relación profesional como contexto de intervención
El centro como contexto articulador de la intervención.
La intervención en red para la colaboración.
Bibliografia
Oinarrizko bibliografia
BONALS, J (1996): El trabajo en equipo del profesorado. Grao. Barcelona.DOMINGO, J. (Cord) (2002): Asesoramiento al centro educativo. Octaedro. Barcelona.
Gil Rodriguez, F; García Saiz, M (1993): Grupos en las organizaciones. Eudema. Salamanca.
JIMENEZ, RA. Y PORRAS, R. (1997): Modelo de acción psicopedagógica. Entre el deseo y la realidad. Aljibe. Málaga.
MARCELO, C. Y LOPEZ, JF. (1997): Asesoramiento curricular y organizativo en educación. Ariel. Madrid.
MONEREO, C Y POZO, JC.: La práctica del asesoramiento educativo a examen. Grao.Barcelona.
PARRILLA LATAS, A. (1996): Apoyo interno: modelos y funciones. En PARRILLA LATAS, A.: Apoyo a la escuela: un proceso de
colaboración. 81-113. Mensajero. Bilbao.
WATZLAWITZ, P (et.al.) (1981): Teoría de la comunicación humana. Tiempo Contemporáneo. Buenos Aires