Gaia

XSLaren edukia

Adituekin Esku Hartzea Irakaskuntza Talde eta Bestelako Zerbitzuetan

Gaiari buruzko datu orokorrak

Modalitatea
Ikasgelakoa
Hizkuntza
Euskara

Irakasleak

IzenaErakundeaKategoriaDoktoreaIrakaskuntza-profilaArloaHelbide elektronikoa
ZABALO MURO, ORZURIEuskal Herriko UnibertsitateaUnibertsitateko Irakaslego ElkartuaElebidunaDidaktika eta Eskola Antolakuntzaorzuri.zabalo@ehu.eus

Gaitasunak

IzenaPisua
Intervenir profesionalmente en contextos docentes para dar respuestas educativas a la diversidad35.0 %
Aplicar las bases teórico-prácticas del trabajo en grupo para la orientación educativa y la inclusión 35.0 %
Conocer los procesos de interacción y comunicación en los grupos profesionales en los procesos de inclusión y exclusión socioeducativa 30.0 %

Irakaskuntza motak

MotaIkasgelako orduakIkasgelaz kanpoko orduakOrduak guztira
Magistrala153045
Gelako p.151530

Irakaskuntza motak

IzenaOrduakIkasgelako orduen ehunekoa
Azalpenezko eskolak10.080 %
Eztabaida taldean10.080 %
Gelako praktikak10.080 %
Iturriak eta baliabideak erabiltzea15.00 %
Talde-lana15.00 %
Testuen analisia15.00 %

Ebaluazio-sistemak

IzenaGutxieneko ponderazioaGehieneko ponderazioa
Carpeta grupal40.0 % 60.0 %
Lan praktikoak40.0 % 60.0 %

Irakasgaia ikastean lortuko diren emaitzak

Orientazio hezitzailerako eta inklusiorako talde lanean erabili behar diren oinarri teoriko-praktikoak eta funtsezko gakoak ezagutzen ditu ikasleak Dibertsitateari erantzun hezitzailea eman dezakeen irakaskuntza testuinguruak ezagutzen du ikasleak.

Inklusio eta baztertze sozio-hezitzaile prozesuetan talde profesionaletan garatu behar diren elkarrekintza eta komunikazio prozesuak ezagutzen ditu ikasleak.

Irakasgai-zerrenda

Implicaciones organizativas de los procesos de respuesta educativa a la

La relación profesional como contexto de intervención

El centro como contexto articulador de la intervención.

La intervención en red para la colaboración.

Bibliografia

Oinarrizko bibliografia

BONALS, J (1996): El trabajo en equipo del profesorado. Grao. Barcelona.



DOMINGO, J. (Cord) (2002): Asesoramiento al centro educativo. Octaedro. Barcelona.



Gil Rodriguez, F; García Saiz, M (1993): Grupos en las organizaciones. Eudema. Salamanca.



JIMENEZ, RA. Y PORRAS, R. (1997): Modelo de acción psicopedagógica. Entre el deseo y la realidad. Aljibe. Málaga.



MARCELO, C. Y LOPEZ, JF. (1997): Asesoramiento curricular y organizativo en educación. Ariel. Madrid.



MONEREO, C Y POZO, JC.: La práctica del asesoramiento educativo a examen. Grao.Barcelona.



PARRILLA LATAS, A. (1996): Apoyo interno: modelos y funciones. En PARRILLA LATAS, A.: Apoyo a la escuela: un proceso de

colaboración. 81-113. Mensajero. Bilbao.



WATZLAWITZ, P (et.al.) (1981): Teoría de la comunicación humana. Tiempo Contemporáneo. Buenos Aires

XSLaren edukia

Iradokizunak eta eskaerak